سیاسی

برگزاری انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت کشور و استمرار مسیر پیشرفت ایران خواهد بود



معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به تولید و انتشار روزانه بیش از چهار میلیون محتوای فارسی زبان بر علیه دین و کشور، گفت: پمپاژ اخبار منفی و دروغ نقشه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش ایلنا، سید محمدتقی شاهچراغی شب گذشته (هشتم آذرماه)، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکیدات ویژه‌ای مبتنی بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت داشته‌اند و وزارت کشور تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و در تراز انقلاب اسلامی به کار خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات کشور با توجه به نقش مؤثر نخبگان جامعه در آگاهی‌بخشی عمومی افزود: مشارکت آحاد مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت کشور و استمرار مسیر پیشرفت ایران خواهد بود که تحقق این امر نیازمند نقش‌آفرینی و جهاد تبیین همه نخبگان و دلسوزان انقلاب است.

شاهچراغی، با اشاره به فضای سنگین رسانه‌ای دشمن بر علیه کارآمدی نظام مقدس اسلامی و تولید روزانه بیش از چهار میلیون محتوای فارسی زبان بر علیه مقدسات اسلامی و ایران، بیان کرد: دشمن در چهار دهه انـقلاب با روش‌های مختلف برای مقابله با نظام مقدس اسلامی وارد میدان شده است. امروزه نیز سعی دارد با ناامیدی مردم نسبت به آینده باعث کاهش مشارکت عمومی در انتخابات شود و در این راه پمپاژ اخبار منفی و دروغ را در دستور کار خود قرار داده‌ است که جهاد تبیین و روشنگری بهترین روش خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.

وی، با اشاره به اتفاقات دلخراش غزه، عنوان کرد: مردم غزه تحت شدیدترین حملات وحشیانه رژیم غاصب قرار دارند و دل هر انسان آزاده‌ای در جهان از غم کودکان غزه می‌شکند.

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به تاثیرات عملیات طوفان‌الاقصی به معادلات جهانی و منطقه‌ای، تصریح کرد: حمله کوبنده و غافلگیرانه حماس نتایج بسیار بزرگ و تاریخی را به همراه داشت؛ چراکه به تمام جهان اراده قوی جبهه مقاومت و قدرت پوشالی و شکست پذیر بودن دشمنان را نشان داد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا