سیاسی

بهره برداری از ۶۹۷ طرح توسعه مخابراتی با حضور مرتضوی در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجرایی رئیس جمهور ۶۹۷ طرح توسعه مخابراتی را به صورت متمرکز با اعتبار ۲ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال افتتاح کرد.

سید صولت مرتضوی، امروز سه شنبه ۱۰ خرداد و پس از بازدید از سه طرح عمرانی در سفر یک‌روز خود به خراسان جنوبی، چند طرح‌ مخابراتی این استان را افتتاح کرد.
به گزارش ایسنا، این طرح‌ها شامل توسعه شبکه فیبر نوری ٢١ طرح، توسعه شبکه انتقال ١٩۶ طرح، نصب و راه‌اندازی توسعه پورت پرسرعت ٢٢٩ طرح، نصب و راه‌اندازی و توسعه سوئیچ – کافو نوری ۸۸ طرح، نصب و راه‌اندازی و توسعه سوئیچ – کافونوری ۵۸ طرح، توسعه شبکه کابل ۱۷ طرح، نصب، راه‌اندازی و ارتقای تکنولوژی سایت تلفن همراه ۶۸ طرح، تأمین و تجهیزات کامل بی تی اس همراه پرتابل و کامیونت برای مدیریت بحران شامل 4 طرح است.
سید صولت مرتضوی در این آیین گفت: از این‌که در استان خراسان جنوبی اقدامات شایسته‌ای در مسیر پیشرفت و توسعه به وقوع پیوسته است، خرسندم.
وی افزود: استان خراسان جنوبی وارد مرحله‌ای دیگر از توسعه شده و اقدامات خوبی هم در بخش بهداشت و درمان، آموزش عالی، آموزش و پرورش، توسعه راه‌ها و توسعه راه‌آهن و اقدامات زیربنایی و اجرای فاضلاب‌های شهرهای استان صورت گرفته است.
معاون اجرایی رئیس‌ جمهور یادآور شد: از محل منابع عمومی مصوبات استانی ١٣٧ درصد در ۱۴۰۰ تخصیص داد شد که ۳۷ درصد بیشتر از تعهد مالی تخصیص یافته است.
انتهای پیام 

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا