سیاسی

به دنبال آن هستیم که در میان کشورهای همسایه اتحادی استراتژیک به وجود بیاوریم

رضایی:

 محسن رضایی گفت: به دنبال آن هستیم که در میان کشورهای همسایه اتحادی استراتژیک به وجود بیاوریم. به خصوص در حوزه اقتصاد و تجارت به دنبال یک هم افزایی و هماهنگی بیشتر هستیم.


به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن رضایی (سیاستمدار و عضو مجمع تشخیص نظام و مشاور عالی اقتصادی رئیس جمهور) که صبح امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشت گفت: مقاومت اسلامی در حقیقت یک فریاد در مقابل و علیه ظلم و ستم بین المللی است که از منطقه برخاسته و روز به روز نیز گستردگی بیشتری پیدا می کند چرا که شعار های جبهه مقاومت از صلح دفاع از امنیت دفاع از انسانیت و حقانیت است از این رو شکست نخواهد داشت.

او با تاکید بر آنکه دفاع از مواضع کشورهای همسایگی جز سیاست های فعال این دولت است خاطرنشان کرد: دلیل آن است که ما در منطقه‌ای زندگی می کنیم که همه کشورها اسلامی هستند و به دنبال پیشرفت هستند و از قضا دشمن مشترکی نیز داریم. کشورهایی مانند عربستان، امارات، ایران، قطر، ترکیه و مصر همگی مسلمان هستند و هدف مشترکی داریم. هیچ دلیلی وجود ندارد که بین کشورهای منطقه اختلاف وجود داشته باشد. ما به دنبال آن هستیم که در میان کشورهای همسایه اتحادی استراتژیک به وجود بیاوریم به خصوص در حوزه اقتصاد و تجارت به دنبال یک هم افزایی و هماهنگی بیشتر هستیم

رضایی با تاکید بر اینکه اسرائیل با چهره نفاق با کشورهای اسلامی برخورد می‌کند یادآور شد: رژیم صهیونیستی هر جا که وارد شده سبب ناامنی، اختلاف و درگیری شده است و بسیاری از ناامنی هایی که امروزه در مناطق جهان اسلام و حتی کشورهای همسایه شاهد هستیم با دخالت های رژیم صهیونیستی صورت گرفته هر کشوری که با اسرائیل در ارتباط باشد اولین قربانی از خود آن کشور خواهد بود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا