سیاسی

بی‌برنامگی و رخوت در وزارت آموزش و پرورش موج می‌زند

امامی راد در تذکر شفاهی:

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌برنامگی، رخوت و بی‌ثباتی در وزارت آموزش و پرورش موج می‌زند و با عث عدم اجرای درست رتبه‌بندی، تأخیر در پرداخت و تشدید دغدغه‌ فرهنگیان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امامی راد نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه ۵ دی ماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: بی‌برنامگی، رخوت و بی‌ثباتی در وزارت پراهمیت تأثیرگذار و پیکر آموزش و پرورش و تصمیمات این وزارتخانه موج می‌زند، همچنین عدم اجرای درست رتبه‌بندی، تأخیر در پرداخت و تشدید دغدغه‌های همکاران از شنیدن استرداد مبالغی که به حسابشان آن هم به صورت علی‌الحساب واریز شده از جمله همکاران طرح مهرآفرین نمونه‌ای از این بی‌برنامگی است.

وی همچنین خطاب به صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: عمده مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در خودتحریمی‌های داخلی و ضعف نظارت بر بازار باید جست نه در تحریم‌های خارجی که البته بی‌تأثیر هم نیست. نه بر بازار کالا و نه خودرو نظارت درستی انجام نمی‌گیرد و نه بر فسادی که در مجموعه برخی از معادن ریشه دوانیده و مدیران فاسد به وزیر صمت معرفی شده است.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: برای دومین بار به شما تذکر می‌دهم کسر مبلغ ۱۵ هزار تومان از خطوط تلفن ثابت با عنوان حداقل مکالمات صوتی، نمکی بر زخم معیشت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: یک حساب سرانگشتی ماهانه ۳۷۵ میلیارد تومان بابت همین تصمیم در قبوض تلفن ثابت درج و کسر می‌شود حال آنکه تقریباً کمترین نیرو و پست اداری از آن ادارات مخابرات است آن هم اکثراً شرکتی و قراردادی با حداقل حقوق و متقاضی تبدیل وضعیت هستند، حذف این بند از قبوض تلفن مورد انتظار جدی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا