سیاسی

تجمعات نوظهور توسط کارمندان وزارت کار و رفاه اجتماعی بی سابقه است


نماینده فلاورجان در مجلس گفت: تهی کردن وزارتخانه کار از نیروهای کارآمد و غیر سیاسی موجب شد تا تجمعات نوظهوری توسط کارمندان این وزارتخانه و برخی سازمان های زیرمجموعه صورت گیرد که بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) و در تشریح سوال خود و 16 نماینده دیگر از حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در ابتدا خدای متعال را شاهد می‌گیرم که هدفی جز اصلاح امور و به سامان رساندن وضعیت وزارتخانه تعاون را ندارم.

وی با بیان اینکه اگر اوضاع اسفناک این وزارت خانه نبود قطعا از طرح سوال در صحن علنی می‌گذشتم افزود: تیم وزارتخانه هفته هاست به مجلس لشکر کشی کرده اند و در محافل خصوصی گفته اند وزیر را از هر چالشی در مجلس نحات می دهیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: بنده با شناختی که از عقلانیت و حریت و درایت همکارانم دارم مطمئنم که نتیجه جلسه امروز باعث تقویت مجلس و به نفع قاطبه ملت و نظام، تقویت دولت و نجات وزارت کار از انحراف خواهد بود.

موسوی لارگانی گفت: بنده در جلسه رای اعتماد گفتم که انتخاب آقای عبدالملکی در درجه نخست ظلم به این جوان و بعد ظلم به دولت و کشور است؛ در طول این 9 ماه نیز هیچ ملاقات و هیچ تماسی با وزیر نداشته ام تا شاعبه ای پیش نیاید. 

وی افزود: با زبان روزه از آقای عبدالمکلی می خواهم از این تریبون مقدس به این تهمت ها و شبهات دوستانشان به بنده  و سایر نمایندگان وارد کرده اند پاسخ دهند. 

نماینده فلاورجان گفت:‌ آیا بنده درخواست، شخصی منطقه ای، استانی یا ملی از ایشان یا کل سازمان های زیر مجموعه داشته ام یا خیر؟ شفاف پاسخ دهید و مردم سره را از ناسره تشخیص دهند. 

وی با تاکید بر اینکه وضعیت وزارتخانه تعاون اورژانسی است و اگر متوقف نشود به تنهایی برای زمین زدن دولت کفایت می کند خاطرنشان کرد: تهی کردن این وزارتخانه از نیروهای کارآمد و غیر سیاسی موجب شد تا تجمعات نوظهوری توسط کارمندان این وزارتخانه  و برخی سازمان های زیرمجموعه صورت گیرد که بی سابقه است که در تاریخ این وزارتخانه بی سابقه و بیانگر غلبه یاس، ناامیدی در کارکانان و ناتوانی وزیر و مدیران منصوبش در اقناع و مدیریت پرسنل وزارتخانه است. 

موسوی لارگانی افزود: چنانچه وزیر بین پرسنل خود وزارتخانه مقبولیت و مشروعیت نداشته باشد، فی الواقع کارایی و مدیریت او در آن مجموعه زیر سوال می رود. 

ادامه دارد . . .


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا