سیاسی

تجهیزات و ادوات سپاه در کنار امدادرسانان حادثه متروپل بودند


فرمانده قرارگاه کربلا گفت: نیروی زمینی سپاه با حجمی از تجهیزات و ادوات در کنار امداد رسانان حادثه متروپل افتخار خدمتگزاری داشته است.

به گزارش خبرگزارس فارس؛ سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه در گفت‌و‌گویی درباره حادثه متروپل و اقدامات سپاه برای امداد و آواربرداری می گوید: نیروی زمینی سپاه از همان لحظات اولیه حادثه در میدان امدادرسانی حاضر بوده و همچون همه بحران ها و حوادث تا آخر در کنار مردم خواهد ماند.

وی افزود: آنچه در این حادثه مشاهده شد حقیقتاً ناراحت کننده و تأسف انگیز بود و تأثر عمیقی بر دلها گذاشت و صدور پیام تسلیت توسط رهبر معظّم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بخاطر حادثه آبادان و خلق صحنه های همدردی مردم و گروه های امدادی، از انبوه این مصیبت کاست.

 فرمانده قرارگاه کربلا بیان داشت: سپاه و بخصوص قرارگاه خاتم الانبیاء تا آخرین لحظه برای آواربرداری و کمک به مردم آبادان با نهایت ظرفیت پای کار است.

وی همچنین عنوان نمود : برخلاف جوسازی رسانه های بیگانگان، سران عشایر و طوایف قبایل آبادان و خرمشهر، با مشاهده ی جلوه های متعدد اتحاد و همدلی مردم و نیروهای مسلح در حادثه متروپل، با حضور در محل بروز حادثه آبادان از زحمات کلیه یگانهای سپاه و دستگاه های امدادرسان، تشکر و قدرشناسی نمودند.

وی افزود: بار دیگر صحنه های عشق و وفاداری مردم آبادان در دوران دفاع مقدّس در خاطرات مردم ایران و جهان زنده شد.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: قرارگاه منطقه ای کربلا با کمک هیئت رزمندگان اسلام استان خوزستان، در راستای کمک به امدادگران ساختمان متروپل و مردم منطقه، از همان روزهای اول حادثه اقدام به برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در محل ساختمان متروپل نموده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون، سه حلقه امدادی تعریف شده و ۵۰ تیم امدادی از استانها و شهرهای مختلف کشور نیز در محل حاضر هستند تا عملیات آواربرداری به اتمام برسد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا