سیاسی

تسلیت سردار باقری در پی درگذشت مرحوم غفوری‌فرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری فرد را تسلیت گفت و یادآورشد که آن مرحوم خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.


به گزارش ایلنا، در پیام سرلشکر باقری آمده است: درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری “دکتر حسن غفوری فرد” از پیشتازان و چهره‌های خوشنام و متعهد عرصه‌های خدمت به نظام و مردم شریف ایران، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

مرحوم غفوری‌فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکانداری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.

او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش‌های او همواره نشان از تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد ملت عظیم‌الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مومنان حضرت علی بن ابی‌طالب علیه السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می‌کنم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا