سیاسی

تشریح فعالیت انتخاباتی جبهه پایداری از سوی آقاتهرانی


دبیرکل جبهه پایداری گفت: کمیته سیاسی جبهه پایداری نشست های انتخابی خود را از هفته‌های پیش آغاز کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای فارس در مورد عملکرد انتخاباتی جبهه پایداری عنوان کرد: انتخابات مایه خیر و برکت در کشور است. ان شاء الله مردم بهترین نمایندگان را انتخاب کنند تا خدمتگزار به مردم و نظام باشند. جبهه پایداری همچون باقی مردم نسبت به انتخابات احساس وظیفه می کند.

وی گفت: کمیته سیاسی حزب به سیاق سالهای گذشته، هر هفته پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی جلسه دارد. نشست های بسیاری در زمینه انتخابات پیش رو مجلس، برای انتخاب افراد اصلح توسط کمیته برگزار شده است.

دبیر کل جبهه پایداری در ادامه خاطرنشان کرد: ما در نهایت لیستی را تهیه کرده و از بین افراد اصلح گزینه های نهایی را برای لیست ۳۰ نفره تهران انتخاب می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تصریح کرد: شهرهای دیگر نیز اقتضایی عمل می کنند. شوراهای مرکزی در تلاش هستند  بهترین افراد را از بین آنهایی که می شناسند یا جوانانی که کمتر شناخته شدند، انتخاب کنند. به همین سبب جلساتی برای مصاحبه با این جوانان برگزار می شود. در این جلسات روشن می شود چه کسانی اصول و قواعد نمایندگی را رعایت می کنند و آمادگی حضور در انتخابات را دارند یا می توانند خود را برای این جایگاه آماده کنند.

وی گفت: هدف ما این است که بهترین ها را انتخاب کنیم به همین سبب از افرادی که صلاحیت دارند در این عرصه حضور یابند حتی اگر خلاف میل شان باشد تقاضا می کنیم قبول مسئولیت کنند تا ان شاء الله مجلس خوبی تشکیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری هم سیاست اتخاذی ما به همین روش است. لذا در جلسات مستمر شوراهای مرکز استانی مباحث را مطرح و از اعضا نظرخواهی می کنیم. پس از آن که به یقیین رسیدیم گزینه های نهایی را تعیین می کنیم. در این جلسات اعضا حزب، از روش اقناعی استفاده می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی اشاره کرد: مساله جدی برای ما این است که افراد اصلح وارد مجلس شوند اگر چنین افرادی در لیست ائتلاف باشد قطعا وحدت صورت خواهد گرفت اما اگر فاقد اصلح باشد چنین امری به وقوع نمی پیوندد.

وی گفت: جبهه پایداری همچون بعضی احزاب و گروه ها نیست که به فرد می گویند اگر جز حزب ما شدید نباید عضو گروه های دیگر شوید. ما چنین قیودی را برای نمایندگان قبول نداریم. هر کس آزاد است. اگر شخصی دارای صلاحیت های نمایندگی باشد، از اعضاء جبهه پایداری هم نباشد او را در لیست می پذیریم. از او دعوت و حمایت می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقا تهرانی در پایان گفت: پایداری بر مبنای تعقل و تفکر به صورت آزادانه عمل می کند. به همین سبب هیچ وقت اعتقاد نداشتیم که همیشه ما درست فکر می کنیم و بقیه افراد و احزاب اشتباه می اندیشند. سابق چنین تفکری نداشتیم. اکنون هم نداریم.
پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا