سیاسی

تشییع شهدای کنسولگری ایران در راهپیمائی روز قدس

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی درسوریه همزمان با راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت:فرمانده کل سپاه سخنران مراسم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به یاد بیش از ۳۳ هزار شهید فلسطینی و مستشاران شهید در سوریه فردا پنجشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در مساجد کرسی تلاوت قرآن برگزار شده و قرائت آیات وحی به ارواح شهدای مظلوم فلسطینی تقدیم خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس از ده مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه انجام خواهد شد.

رئیس ستاد قدس استان تهران افزود: مسیر راهپیمایی از مبادی ۱۰ گانه به سوی دانشگاه تهران خواهد بود و راهپیمایان به فیض تشییع شهدا خواهند رسید و در مسیرهای راهپیمایی ۱۰ ها غرفه فرهنگی و تبیینی برپا خواهد شد.

وی به برنامه‌های پایانی راهپیمایی اشاره کرد و گفت: اجرای مداحی حماسی، قرائت قطعنامه، سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه و اقامه نماز جمعه توسط حجت الاسلام ابوترابی برنامه‌های پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس تهران خواهد بود.

محمودی حضور فعال شبکه‌های مختلف صدا وسیما و پخش مستقیم مراسم، حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی، اجرای مداحی وگروه‌های سرود را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و از شهروندان تهرانی خصوصاً جوانان و کودکان و بانوان تهرانی خواست با دست نوشته، اقلام تبلیغی مناسب، آدمک، تصاویر و کاریکاتور و امثال آنها پیام خود در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل به جهانیان برسانند ضمن اینکه فعالان فضای مجازی باید به رسالت تاریخی خود عمل نموده و زبان گویای ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا