سیاسی

تلاش دشمنان برای تاثیرگذاری بر نسل‌های بعد از انقلاب از طریق فضای مجازی خیال خامی است

فدوی در جمع خبرنگاران:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان ما فکر می‌کنند با فضای مجازی و شرایطی که از طریق ارتباطات به وجود آمده است می‌توانند بر نسل‌های بعد از انقلاب تاثیرگذار باشند و کارهای خود را پیش ببرند. این خیال خامی است.


به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت سی چهارمین  سالگرد عملیات مرصاد گفت: رئیسی مصمم است بر روال دستورات اسلام و قانون رئیس‌جمهور باشد نه بر اساس دستورهای دیگر. مواردی را که با گرفتاری مواجه هستیم خداوند خیلی سریع برای ما گره‌گشایی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید مصمم باشیم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، شهدا و وعده‌های خداوند باید در همه اموری که مربوط به بندگان خدا است، مصمم باشیم از طرف خدا دستورالعمل و قاعده مشخص شده به آن عمل کنیم تا دیگر نگران برخی امور که الان هستیم نباشیم و در پیش روی ما در هر جایی که می‌رویم در هر روزی از روزهای سال چهره‌های بزرگی هستند که هرکدامشان حجت خدا بر ما است؛ یعنی شهدا و این قوت بسیار بزرگی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در نسل‌های مختلف اثبات کرده‌ایم که انتقال نسلی از نسل‌های اول انقلاب به نسل‌های بعدی به عالی‌ترین وجه انجام شده است. کسانی که امام و انقلاب را دیده بودند آن زمان پای کار آمدند و کسانی که بعد از جنگ به دنیا آمدند در دهه ۹۰ به مثابه همان‌ها پای کار آمدند و امروز به عنوان شهدای مدافع حرم شناخته می‌شوند.

وی ادامه داد: جنگیدن با احمق هایی که به اسم دین می‌جنگیدند و حاضر بودند سوار بر خودرو خود را منفجر کنند کار خیلی سختی است. این‌ها جنگ سختی بود که موجب فشار زیادی در دنیای اسلام شده بود اما ببینید چطور رزمندگان ما از این اتفاق گذشتند این یعنی انتقال نسلی به عالی‌ترین وجه انجام شده است. دشمنان ما فکر می‌کنند با فضای مجازی و شرایطی که از طریق ارتباطات به وجود آمده است می‌توانند بر نسل‌های بعد از انقلاب تاثیرگذار باشند و کارهای خود را پیش ببرند. این خیال خامی است.

سردار فدوی یادآور شد:‌ جوان‌هایی که سال‌های بعد از جنگ به دنیا آمده بودند، سال‌ها بعد رفتند در خانطومان عظمت آفریدند نه فقط در آن صحنه بلکه در صحنه‌های دیگر هم همین کار را کردند مانند زمانی که آمریکایی‌ها را به زانو زدن وادار کردند، این کار بزرگ در شب اعلام برجام اتفاق افتاد و خداوند آن را برای ما رقم زد.

وی گفت: دیروز یکی از اعترافات کری که گفته بود کلاه سر مسئولان ما گذاشته بودند، منتشر شد. با آن مذاکرات و مزخرفاتی که کارنشناس‌ترین افراد انجام شده بود شب قبل از برجام خداوند آن بلا را سر آمریکایی‌ها آورد و به قول رهبری خدا پشت سرشان زد تا آنها را کنار جزیره فارسی بکشد. ما دیدیم که عظمت پاسدار در پاسدارانی که آمریکایی‌ها را بازداشت کردند چنان تجلی داشت که با نهیب همان پاسدار همه آمریکایی‌ها دستشان را روی سرشان گذاشتند و زانو زدند و این کار توطئه‌های فردای برجام را خنثی کرد. تصوری که آنها از پاسدار انقلاب اسلامی داشتند باعث شد آن وضعیت فضاحت بار برایشان پیش بیاید و گریه کردند در حالی که ما دست به آنها هم نزدیم.


خبر در حال تکمیل می باشد…

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا