سیاسی

توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی از اهداف نیروی دریایی ارتش است

ایسنا/گیلان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از هدف‌گذاری‌های نیروی دریایی توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی در بین کارکنان به ویژه در بین خانواده‌ها و فرزندان پرسنل است و در این زمینه طرح‌های مختلفی تعریف کردیم.

دریادار شهرام ایرانی در حاشیه محفل انس با قرآن کریم که در مسجد پیامبر اعظم(ص) ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های نیروی دریایی توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی در بین کارکنان به ویژه در بین خانواده‌ها و فرزندان پرسنل است و در این زمینه طرح‌های مختلفی تعریف کردیم که این عزیزان بتوانند در آن شرکت کنند و توانستیم صاحب مقام در سطح نیروی دریایی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه عملیاتی با توجه به شرایطی که نیروی دریایی دارد و محدوده عملیاتی‌اش خارج از مرزها و در حوزه بین‌المللی است چندین حوزه تعریف کردیم، افزود: یک حوزه حضور آموزشی و انجام تمرینات عملیاتی در صحنه دریا به صورت مشترک و مرکب با دعوت از کشورها است که یک مرحله در سواحل جنوب شرق کشور انجام شد.

دریادار ایرانی با تاکید بر اینکه حضور در رزمایش ‌ها و تمرینات مرکب در سایر کشورها یکی دیگر از این حوزه‌هاست، گفت: اخیرا ناوشکن تمام ایرانی دنا در یک رزمایش مرکب در بندر گوآ هندوستان که با شرکت نزدیک به ۱۸ کشور برگزار شده بود حضور پیدا کرد که پنج کشور فقط شناور به عرصه آورده بودند که جمهوری اسلامی ایران یکی از این پنج کشور بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور در آب های بین‌المللی و دوردست یکی دیگر از این حوزه‌هاست است که از جمله مطالبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا است که امسال سه برنامه دریانوردی طولانی مدت داریم که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا