سیاسی

جامعه اسلامی مدیران: ترک سرزمین‌های اشغالی سرنوشت محتوم صهیونیست‌هاست


جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: غاصبان سرزمین مقدس فلسطین باید هرچه زودتر سرزمین‌های غصب شده فلسطین را ترک و به صاحبان آن برگردانند و این سرنوشت محتوم و تاریخی آنان است.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مدیران به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه‌ای با عنوان «مظلوم اما مقتدر» صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«راهپیمایی امسال روز قدس در شرایطی برگزار می‌شود که به مدت دو سال به جهت شیوع بیماری منحوس کرونا از برگزاری آن محروم بودیم و میسر نشد که فریاد فلسطین مظلوم را همچون گذشته با حضور مردم به گوش جهانیان برسانیم. از طرف دیگر، کرونا تاثیری بر جنایات صهیونیست ها نداشت و رژیم‌صهیونیستی برای سرکوب مبارزات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی و به خاک و خون کشیدن جوانان و کودکان فلسطینی از هیچ جنایتی فروگذار نکرد و این سرزمین مقدس را به یک پادگان تروریستی علیه ملت‌های مسلمان تبدیل نمود. 

رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست در پروژه معامله قرن، سیاست عادی سازی روابط با کشورها و دولت‌های عربی را در پیش گرفت و  با نشست های دوجانبه و چندجانبه تلاش کرد مردم بی پناه فلسطین را تنها بگذارد و ایران اسلامی را هم در حمایت از جبهه مقاومت محدود سازد.

در این راستا اجلاس اسرائیلی-عربی-آمریکائی اخیر را در صحرای نقب با حضور مسئولین سیاست خارجی آمریکا، مصر، امارات، مغرب، بحرین و مراکش برگزار نمود. هر چند این اجلاس به اجلاس شرارت شهرت یافت، این رژیم قصد داشت، نوعی ائتلاف سیاسی علیه ایران ایجاد نماید، البته همواره این اقدامات از جمله ترفند های این رژیم کودک‌کش بوده است.

 امسال در ماه مبارک رمضان برای اولین بار در داخل سرزمین‌های اشغالی، جوانان فلسطینی  با دست یافتن به سلاح گرم، شیوه‌های جدیدی از مبارزه را در پیش گرفته و نوید مسلح شدن کرانه باختری را دادند. 

چهار عملیات نظامی در جنوب و شمال و جای جای فلسطین  اشغالی توسط جوانان از جان گذشته انجام گرفت و گستردگی و اهمیت آن به حدی بود که از آن بعنوان زلزله بزرگ یاد شد.

در همین راستا و در ادامه سلسله مبارزات آزادیخواهان جهان با رژیم صهیونیستی بار دیگر مسلمانان روزه دار در سرتاسر جهان به شکرانه این عملیات های پیروزمندانه در قلب سرزمین‌های اشغالی و شکست اجلاس شرارت النقب، در روز جهانی قدس به خیابان‌ها خواهند آمد و آزادی قدس شریف و اولین قبله مسلمانان را فریاد می‌کنند.

آنها اعلام می دارند که غاصبان سرزمین مقدس فلسطین دیگر از حملات موشکی و موشک های دوش‌پرتاب و حملات پهپادی و حملات سایبری و موج عملیاتی مقاومت در امان نیستند و باید هرچه زودتر سرزمین‌های غصب شده فلسطین را ترک و به صاحبان آن برگردانند و این سرنوشت محتوم و تاریخی آنان است».

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا