سیاسی

جامعه‌ اطلاعاتی مجازات فوری عوامل تروریستی راسک را وظیفه می‌داند

وزیر اطلاعات:

وزیر اطلاعات تصریح کرد که جامعه‌ اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته‌شده شهدای حادثه تروریستی راسک را وظیفه خود می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیداسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات طی پیامی به سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار «احمد رادان»، شهادت مرزداران غیور در راسک را تسلیت گفت و تاکید کرد که ملت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مدافعین مرزهای مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای این حادثه تروریستی را دارند و جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

برادر ارجمند سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان
سلام علیکم

شهادت مظلومانه‌ی جان بر کفان مرزهای ایران اسلامی در ایام سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را خدمت فرماندهی معظم کل قوا، جناب‌عالی، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور فراجا و مردم انقلابی و سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

ملت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مدافعین مرزهای مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته‌شده شهدای این حادثه تروریستی را دارند و جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه در اعلی علیین، همنشینی ائمه‌ی معصومین (ع) و برای مجروحین نیز شفای عاجل، تندرستی و سربلندی و برای خانواده‌های آنان اجر عظیم، شکیبایی و شفاعت حضرت زهرا (س) را خواستاریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا