سیاسی

جان فدا| سبزی: تشکیل لشکرهای «زینبیون» و «فاطمیون» از ابتکارات شهید سلیمانی بود


عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: شهید سلیمانی لشکرهای مختلفی را با ابتکار، تحت نام‌های «زینبیون»، «فاطمیون» و غیره از مدل مختلف منطقه تشکیل داد و به مقابله با داعش پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد سبزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی فردی بود که در عین اقتدار شخصیتی متواضع داشت.

وی افزود: این شخصیت حاج قاسم باعث شده بود تا محبوب دل‌های مردم شود، محبوب به دل‌های نه تنها ملت ایران، بلکه همه مردم جهان بود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار کرد: شهید سلیمانی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، یک مکتب بود و هست و امروز به الگویی برای جوانان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام سبزی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در جنگ با داعش که از سوی کشورهای مختلف به ملل منطقه تحمیل شده بود، لشکرهای مختلفی را با ابتکار، تحت نام‌های «زینبیون»، «فاطمیون» و غیره از مدل مختلف منطقه تشکیل داد و به مقابله با داعش پرداخت. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: شهید سلیمانی یک شخصیت بین‌المللی است و ما در سالگرد شهادت وی می‌بینیم که از ملل مختلف جهان برای عرض ارادت در محل بارگاه وی حاضر می‌شوند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا