سیاسی

جلال‌زاده: دوران بزن و دررو تمام شده است

در واکنش به موشک‌باران پایگاه تروریست‌ها توسط سپاه؛

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمن بداند که اگر بخواهد جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و در کشور ما عملیات تروریستی و کور انجام دهد، ما دستان آنان را قطع خواهیم کرد.

«وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران در موشک‌باران و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه، اظهار کرد: در این عملیات که شب گذشته توسط یگان موشکی سپاه انجام شد، برخی از مقرهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق و در بخش اشغال شده سوریه مورد حمله موشکی قرار گرفت و دشمن در این موشک‌باران سپاه، آسیب و تلفات جدی متحمل شد و پیام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره بر این بوده است که دوران بزن و دررو تمام شده است و اگر دشمن ما را تهدید کند، تهدید می‌شود و اگر حمله کند، ما هم حمله می‌کنیم و به آنان آسیب می‌زنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این اولین بار نیست و ما دفعات قبل هم پاسخ دشمنان را طبق همان اقدام متقابل دادیم و این بار هم آخرین بار نخواهد بود. دشمن بداند که اگر بخواهد جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و در کشور ما عملیات تروریستی و کور انجام دهد، ما دستان متجاوز آنان را قطع خواهیم کرد.

پشت صحنه تروریست‌ها، رژیم صهیونیستی و آمریکا است

جلال زاده تاکید کرد: ما به خوبی می‌دانیم که پشت صحنه تروریست‌ها، رژیم صهیونیستی و آمریکا است؛ آمریکا مسؤول لجستیکی و تدارکات گروه‌های تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران است. گروه‌های تروریستی در سوریه مورد حمایت تجهیزاتی و لجستیکی آمریکا قرار دارند و در منطقه اقلیم کردستان، رژیم صهیونیستی هم کمک‌های اطلاعاتی و آموزشی به گروه‌های تروریستی می‌دهد و هم به آنان کمک مالی می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا پیام حمله موشکی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران را به خوبی دریافت کردند. زبان روابط بین الملل امروز در دنیا زبان زور و قدرت است و به یُمن نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران امروز از این ابزار به خوبی بهره مند هستیم و هر کجا اراده کنیم دشمن را مورد حمله قرار دهیم، این کار را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: نکته بعدی بنده خطاب به دوستان مان در کشور عراق است مبنی بر اینکه ما به هیچ عنوان نمی‌پذیریم که از خاک عراق چه در اقلیم کردستان عراق و چه در جاهای دیگر علیه منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام شود. توافق نامه امنیتی که چند ماه پیش بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق در بغداد امضا شد، باید مورد توجه قرار گیرد و ما خواهان اجرای کامل این توافق نامه هستیم.

توافق‌نامه امنیتی ایران و عراق به طور کامل اجرا شود

جلال زاده گفت: متأسفانه برخی از بندهای توافق نامه امنیتی ایران و عراق اجرا نشده و ما در اقلیم کردستان همچنان شاهد تحرکات تروریست‌ها هستیم و این برای ما پذیرفتنی نیست. از دولت عراق می‌خواهیم که به این توافق نامه به صورت کامل توجه و به آن عمل کند و اجازه ندهد دشمنان جمهوری اسلامی ایران از خاک آنان در منطقه اقلیم کردستان برای تهدید منافع ما استفاده کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم این تهاجم موشکی سپاه یک گوشمالی باشد برای کسانی که در توهم‌ها و کابوس‌های شبانه خود تصور می‌کنند که با اقدامات تروریستی کور در کشورمان می‌توانند به ایران آسیبی وارد کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا