سیاسی

جهاد تبیین در مقابل تهاجم گسترده دشمن انجام شود

استاندار خراسان رضوی:

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی با اشاره به تهاجم دشمن بویژه در حوزه های فرهنگی گفت: جهاد تبیین باید در مقابل تهاجم گسترده دشمن انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از تلاش فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه مرزبندی بین مردم و دشمن دارای اهمیت است، اظهار کرد: بلافاصله باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است تا دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: جدا کردن مردم از انقلاب هدف دشمن است و بر همین اساس باید تبیین، آگاهی‌بخشی و جداسازی مردم از صف دشمنان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امام راحل، حفظ نظام را از واجبات دانستند و شهید سلیمانی نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی را حرم دانستند، افزود: اگر این حرم آسیب ببیند، از دیگر حرم‌ها چیزی باقی نخواهد ماند.

نظری گفت: اعتقاد داریم در فضای همدلی مبتنی بر اعتقادات دینی، راه مستحکم ما ادامه دارد و عرصه‌ها و میدان‌های مختلف با استفاده از این اکسیر قابل حل است و این در حالی است که فضای استان خراسان رضوی از وجود بارگاه منور رضوی برکت یافته است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک نظام معنوی و فکری است و درک آن برای دشمن میسر نیست، این در حالی است که نظام اسلامی، محیط زیست معنوی ما است و حفظ آن همچون اکسیژن برای ما یک ضرورت جدی و غیر قابل چشم پوشی است.

وی گفت: ما باید جهاد تبیین را در مقابل تهاجم گسترده دشمن انجام دهیم و از رسانه‌های استان و صاحب قلم توقع داریم که در موضوع تبیین دینی و اعتقادی نظام مقدس اسلامی فعال‌تر باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا