سیاسی

جهانگیری از پزشکیان حمایت کرد

معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم از مسعود پزشکیان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم از مسعود پزشکیان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کرد.

در بخشی از بیانیه جهانگیری آمده است: «با آگاهی کامل از شرایط دشوار امروز و آینده وارد عرصه انتخابات شدم؛ با پشتوانه تجربه‌ای طولانی، تیم‌هایی کارآمد و برنامه عملی، برای اصلاح چرخه معیوب توسعه کشور ثبت‌نام کردم.»

جهانگیری در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: «آمده بودم تا عملاً حامل یک پیمان و قرار جدید میان جمهور و حاکمیت با هدف ساختن اجماع ملی برای ترمیم شکاف‌های بزرگ اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی باشم. آمده بودم زمینه‌ساز تشکیل دولتی شوم که هماهنگ با خواسته‌های جمهور، و انجام اصلاحات ضروری؛ نگذارد فساد و تبعیض و بی‌عدالتی و مداخله در زندگی مردم عرصه را بر آنان تنگ کند.»

معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در بخش دیگری از این بیانیه یادآور شده است: «من همان اسحاق جهانگیری هستم با همان عزم و اراده و امید برای توسعه؛ فرزند ایران؛ اصلاح‌طلب؛ و پیگیر مردم‌سالاری توسعه‌گرا برای تقویت بنیان‌های جمهوریت نظام و پیشرفت شایسته ایران

وی در ادامه با اعلام حمایت از مسعود پزشکیان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، خطاب به مردم اظهار کرده است: «قرار من با شما این بود که برای ایران و اسلام در هر موقعیتی به دنبال خلق فرصت‌های نو باشیم. امروز زمان عمل به همان قرارهاست. من طبق همان قرار حمایت تام و تمام خود را از نامزد جبهه اصلاحات ایران و دوست عزیز و همکار سختکوشم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، صراحت، شجاعت، پاک‌زیستی و پاک‌دستی در حکمرانی است، اعلام می‌کنم.»

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: «از همه همراهی‌ها و همکاری‌های بی‌شائبه گروه‌ها و طبقات مختلف مردم به ویژه جوانان عزیز در سراسر کشور طی این مدت کوتاه حضور در عرصه انتخابات صمیمانه قدردانی می‌کنم. خداوند همه را برای ایران و ایران را برای همه نگاه دارد. قرار من با شما پا برجاست.»

آگهی
دکمه بازگشت به بالا