سیاسی

حاج‎‌علی‌اکبری: مردمی‌سازی راه نجات اقتصاد کشور است/ دولت مداخله در اقتصاد را به حداقل برساند


خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به شعار سال گفت: مردمی سازی اقتصادی کشور راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور است و دولت باید مداخله خود را در این باره به حداقل برساند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران (جمعه 25 فروردین) که همزمان با روز قدس در محل دانشگاه تهران برگزار شد، با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ماه مبارک رمضان به دهه پایانی خود رسید و شب‌های قدر را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بهترین مقدرات برای همه با دعای مستجاب حضرت ولیعصر(عج) مقدر شود.

وی با اشاره به اهمیت شب و روزهای قدر و نیز آخر ماه مبارک رمضان افزود: همیشه در جستجوی پاداش الهی باشید و نسبت به ظالم و دشمنی همیشگی و نسبت به مظلوم یاری همیشگی داشته باشید. روز قدر دارای ظرفیت معنوی خاصی است و هنوز آثار لیلة‌القدر در همه نقاط زمین وجود دارد. فضیلت دهه آخر ماه مبارک رمضان باید مد نظر ما باشد چرا که دهه بسیار حساسی است و در سیره اولیاء خدا نسبت به آن توجه ویژه ای وجود دارد. یک هفته پیش رو تا آخر ماه مبارک رمضان را بسیار قدر بدانید و جدی‌تر و بانشاط‌تر نسبت به خودسازی و استفاده از ظرفیت‌های مهمانی خدا اهتمام داشته باشیم.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: شب ۲۷ ماه رمضان را قدر بدانیم و از دعای سجادیه برای خداحافظی با ماه مبارک رمضان غافل نباشیم. همچنین یکی از قله‌های مرتفع ماه رمضان شب و روز عید سعید فطر است و درواقع روز جایزه است که نقش بسیار مهمی برای مومنان دارد و زکات فطره و نماز عید فطر هر دو برای مومنان پاداش است و دلنشین‌تر از همه حضور در نماز عیدفطر به امامت رهبر انقلاب است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به شعار سال نیز گفت: مردمی سازی اقتصادی کشور از نگاه رهبری راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور است. دولت باید مداخله خود را در این باره به حداقل برساند.

این خبر درحال تکمیل است…..


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا