سیاسی

حدود ۲ میلیون تقاضای مردمی در دور اول سفرهای استانی مطرح شد

صالحی:

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور با حدود ۲ میلیون تقاضای مردمی به دولت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در حاشیه در دومین نشست هم اندیشی با مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و مسئولین سامد استانداری‌های سراسر کشور اظهار داشت: در دور نخست سفرها ۲ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۶۵ نامه، درخواست و مطالبات مردمی واصل شد که ۸۲/۲ درصد از آنها در چرخه رسیدگی قرار گرفت و اقدامات آن انجام شد و بقیه نیز در حال پیگیری است.

وی عنوان کرد: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور هم شاهد دریافت بیش از ۷۸۰ هزار مکاتبه درخواست و تماس تلفنی بود که به ۸۳ درصد آن رسیدگی و اقدام شده است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تصریح کرد: علت فراوانی نامه‌ها، امید مردم به شنیده شدن درخواست‌ها و مطالبات آنها در میزهای ارتباطات مردمی در استان‌ها و مرکز بوده که زمینه را فراهم‌کرده است.

صالحی بیان کرد: علت افزایش حجم مطالبات این است که سفرهای استانی در دولت گذشته کمتر بوده و به همین دلیل تلاش شده است تا ارتباط مردم با مسئولان مستقیم برقرار شود و امیدی که مردم به پاسخگویی و پیگیری مطالبات را می بیند باعث شد تا درخواست‌های مانده از قبل پیگیری شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا