سیاسی

حسین‌زاده: پویش فارس من برای پایان مماشات با آشوب‌گران در مجلس پیگیر می‌شود/ بیانیه نمایندگان به زودی منتشر خواهد شد


عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: صبح امروز در رابطه با محکومیت حوادث اخیر و همچنین برای برخورد قاطع با آشوبگران که مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس و عموم مردم است، بیانیه ای تدوین شد و نمایندگان در حال امضای این بیانیه هستند و انشاالله پس از جمع آوری امضا منتشر خواهد شد.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: بعد از جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ پویشی در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس با بیش از 121 هزار امضا برای برخورد قاطع با اغتشاشگران با عنوان « پایان مماشات با عاملان ناامنی و اغتشاشگران» ثبت شده است. در این پویش مخاطبان فارس من عنوان کرده‌اند:‌ « اغتشاشگران شریک جرم خون ریخته شهدای حرم شاهچراغ هستند که با اقدامات خود باعث تضعیف نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شده و زمینه اقدامات تروریستی را فراهم کرده‌اند. از آنجا که ما در عین حال خواستار حل مشکلات بحق اقتصادی و اجتماعی مردم هستیم اما از مسئولان می‌خواهیم در پی وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، اشد مجازات را برای آشوبگران، لیدرها و هر آن کسی که هیزم در آتش انداخت و شریک خون شیراز شد و این حادثه تروریستی را رقم زد، در نظر بگیرند.»

حسین حسین‌زاده عضو مجمع نمایندگان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در همین رابطه گفت: صبح امروز در رابطه با محکومیت حوادث اخیر و همچنین برای برخورد قاطع با آشوبگران که مطالبه مخاطبان خبرگزاری فارس و عموم مردم است، بیانیه ای تدوین شد و نمایندگان در حال امضای این بیانیه هستند و انشاالله پس از جمع آوری امضا منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ مردم و کسانی که مطالبه خود را در فارس من ثبت کرده‌‌اند مطمئن باشند مجلس، قوه قضاییه و دولت پای کار هستند و مطمئن باشند جواب قاطع و دندان شکن به دشمنان و اغتشاشگران خواهند داد و اجازه نخواهد داد با دین و هویت ما باز می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز تاکید کرد: اقدامات اغتشاشگران و همچنین اقدام تروریستی در شیراز موجب شد تا اقتدار نظام و نظم و امنیت کشور مورد خدشه قرار گیرد و ما در مجلس این موضوع را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان، دین و هویت ما را هدف قرار دادند، تاکید کرد: تکفیری‌ها و داعشی‌ها باید بدانند در برابر ملت ایران حقیر هستند و راه به جایی نخواهد برد و تحرکات جنایتکارانه آنها تنها موجب همبستگی ملت ما می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: قطعا دشمن به بهانه اعتراضات و اغتشاشات به دنبال ضربه زدن به امنیت ایران است و هدفی جز دوقطبی‌سازی و ایجاد اختلافات مذهبی و واگرایی اقوام و خدشه‌دار کردن وحدت و انسجامی که در کشور وجود دارد را ندارد.

حسینی در ادامه با اشاره به راهپیمایی مردم در محکومیت اغتشاشات، گفت: انصافا ملت سنگ تمام گذاشتند. دشمنان به دنبال این بودند که اتفاقاتی که در سوریه و عراق رقم خورد در ایران هم اتفاق بیفتد اما هم در منطقه توسط سردار سلیمانی و رزمندگان اسلام شکست خوردند و هم در حوادث اخیر از ملت سیلی محکمی نصیب‌شان شد.

وی ادامه داد: دشمن نخواهد توانست به اهدافی که به دنبال آن هستند، برسند. مردم ما  آگاه هستند و فریب دشمنان را نخواهند خورد.

حسینی در ادامه ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز گفت: مردم مطمئن باشند مسئولان در سایه فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات با تمام توان تلاش می‌کنند و همه ما هر کاری می توانیم برای حل مشکلات انجام انجام خواهیم داد.

پایان پیام /


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا