سیاسی

حسینی: دولت بودجه را طوری تنظیم کرده تا تعهد مازادی ایجاد نشود

در موافقت با کلیات بودجه ۱۴۰۳؛

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: دولت منابع حاصل از مولدسازی را کمتر پیش‌بینی کرده و آنچه را که تحقق پیدا می‌کند، در لایحه آورده است تا تعهد مازادی برای سال‌های بعد ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدشمس‌الدین حسینی» عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اولین بار است که به صورت دو مرحله‌ای بررسی و رسیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: ما در مرحله اول چهار مورد یعنی احکام مورد نیاز، اخذ منابع، تراز عملیاتی و سرمایه‌ای مالی و فروض برآورد منابع و مصارف را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: دولت منابع حاصل از مولدسازی را کمتر پیش‌بینی کرده که به این دلیل است که آنچه را تحقق پیدا می‌کند، در لایحه آورده است تا تعهد مازادی برای سال‌های بعد ایجاد نشود.

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید موضوع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در زمان بررسی جزئیات این لایحه اصلاح شود.

حسینی تصریح کرد: دغدغه همه ما بحث بازنشستگان است که در همین راستا شب گذشته در جلسه کمیسیون تلفیق مقرر شد ۵۰ همت برای این کار پیش‌بینی شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: از نمایندگان می‌خواهم به کلیات لایحه بودجه رأی دهند و اصلاحات مدنظر آنان در جزئیات اعمال خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا