سیاسی

حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام می‌شود

امیر صباحی‌فرد:

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب افزایش مقبولیت کشور در عرصه جهانی و نیز ارتقای اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان و مدیران ارشد نیروی پدافند هوایی که صبح امروز (یکشنبه) در سالن همایش شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمانی تصورات غلط و توطئه‌های دشمنان کشید و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه در پای صندوق‌های رای موجب افزایش مقبولیت کشورمان در عرصه جهانی و نیز ارتقای اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به اینکه دشمن بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف مانند جنگ تحمیلی، ترور مسئولان، تحریم و… به دنبال از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی بود، افزود: خوشبختانه با پایه‌گذاری و پایه‌ریزی مستحکم انقلاب اسلامی توسط امامین انقلاب در طول این ۴۵ سال و با تمامی اتفاقات پیش آمده که اگر برای هر کشور یا نظام دیگری پیش می‌آمد، قطعاً با شکست مواجه می‌شد، دشمن نتوانست خللی در کارهای کشور به وجود بیاورد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، انتخابات پیش رو را مهمترین صحنه تاریخی و بزرگترین رویداد سیاسی کشور دانست و گفت: دشمن راهبرد مشارکت حداقلی را با دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات در دستورکار قرار داده است؛ لذا باید روشنگری‌هایی را در این زمینه در بین (زیرمجموعه، خانواده، وابستگان و…) داشته باشیم تا آمار مشارکت بالا برود و قدرت چانه‌زنی ما در دنیا افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به دنیا ثابت می‌کند در هر شرایطی پای نظام ایستاده‌ایم و قادر هستیم با رهبری فرماندهی معظم کل قوا همه مسیرهایی که برای انقلاب ترسیم شده را پیش ببریم.

امیر صباحی‌فرد به جایگاه امروز کشورمان بین دیگر کشورهای جهان اشاره و تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور کشورمان به شهادت رسید، بسیاری از کشورهای دنیا به او احترام گذاشتند و مقامات زیادی به کشورمان آمدند که اینها جایگاه و قدرت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را برای هجمه به انتخابات وارد میدان کرده، وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب و اقدامات شهید رئیسی را تبیین کنیم و در انتخاب یک فرد اصلح با ویژگی‌های شهید رئیسی همچون ولایتمداری، مردم‌داربودن، دشمن‌ستیزی، دفاع از دین، دفاع از جبهه مقاومت، امیدآفرینی، وحدت‌بخش بودن و… را مورد توجه قرار دهیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا