سیاسی

حمایت جمعیت رزما از «سعید جلیلی»

ثروتی خبر داد:

عضو حزب جمعیت رزمان گفت: اعضا تمامی شش نامزد را مورد بررسی قرار دادند و بر حمایت از سعید جلیلی به اجماع رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ثروتی کارشناس مسائل سیاسی و عضو حزب جمعیت رزما اظهار داشت: جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی یک راهبرد دارد و بر اساس آن راهبرد حرکت می‌کند، هشت هدف اساسی در نگاه رزما است که برگرفته از دیدگاه‌های امام و رهبری بوده و در این چارچوب نگاه سیاسی اش نیز بر اساس همین نگاه است.

وی گفت: می‌توان گفت که سخنرانی و رهنمود مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد و سالگرد رحلت امام چهار مولفه بود که پر تلاش، پرکار، آگاه و اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی باشد، مادر این فرایندها و شاخص‌های دیگر که به آن اضافه شد، به این نقطه رسیدیم که بررسی داوطلبان را و زمانی که شورای نگهبان شش نامزد اصلی را اعلام کرد به این نقطه رسیدیم که با نگاه انقلابی، توان و امتداد دولت شهید رئیسی ما می‌توانیم با سعید جلیلی این مسیر را ادامه دهیم، لذا شورای مرکزی رزما تصمیم گرفت طی بیانیه‌ای حمایت رسمی خود را از ایشان اعلام کند.

عضو حزب جمعیت رزما عنوان کرد: ما نگاه شایسته سالارانه وجود دارد و تلاش این بوده است که تلاش جهت خدمت، مشارکت و هم افزایی مردم باشد، واقعاً برای برنامه‌ها و خدمتگزاری باشد.

ثروتی عنوان کرد: فضای رقابتی برای اینکه فضا را دو و یا چند قطبی کنیم وجود ندارد، ما اعتقاد داریم که در جامعه سیاسی ایران مردم به سطحی از هوشیاری و بلوغ رسیده‌اند که خیلی راحت می‌توانند تشخیص دهند، این تشخیص در قالب افراد نیست بلکه با توجه به برنامه‌ها و نقشه راه و خدماتی است که نامزدها می‌خواهند انجام دهند مانند حرکتی که شهید رئیسی داشتند.

وی افزود: ما بدنبال نفری با این ویژگی‌ها می‌کردیم که بتواند تداوم بخش شهید رئیسی و دولت‌های خدمت گذار در جمهوری اسلامی باشد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اکنون شش نامزدی که شورای نگهبان اسامی آنها را اعلام کرده است نگاه ویژه و خاص دارند و همه جناح‌های سیاسی اعم از مستقل، اصلاح طلب و اصولگرا در آنها وجود داشت.

ثروتی گفت: ما بر این اعتقادیم که نباید جامعه را متصلب ببینیم مانند جامعه آمریکا که دو حزب جمهوری خواه و دموکرات علیرغم وجود ۵۰ حزب در آن کشور به حاشیه رانده می‌شوند و دو حزب متصلب می‌آیند و رقابت را انجام می‌دهند، در واقع یک فضای بسته سیاسی ایجاد می‌شود.

وی افزود: شورای نگهبان با درایت و تدبیری که بکار برد و مهندسی که در شناخت افراد داشته و ارائه کرده و در معرض رای مردم گذاشته است همه نگاها را شامل می‌شود.

عضو حزب جمعیت رزما بیان کرد: احزاب بر اساس ماموریت ذاتی خود که مدعی هستند ما یک کنشگری را می‌خواهیم بین مردم و حاکمیت انجام دهیم و در قالب برنامه‌ها و نقشه راه جلو می‌آییم مدعی هستند که ما حرف برای گفتن داریم و می‌خواهیم کشور را رو به جلو هدایت کنیم خب عرصه انتخابات فرآیندی است که می‌توانند در این حوزه نقش آفرینی کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا