سیاسی

حمایت جهانگیری از پزشکیان

حمایت جهانگیری از پزشکیان


جهانگیری با صدور بیانیه‌ای از مسعود پزشکیان کاندیدای جبهه اصلاحات ایران در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

 

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم  ودوازدهم و داوطلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که صلاحیت وی برای حضور  در انتخابات احراز نشد با صدور بیانیه ای حمایت تام و تمام خود از مسعود پزشکیان کاندیدای جبهه اصلاحات اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدا

مردم شریف ایران؛

با اعلام نامزدان ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، جمعی از شخصیت‌های ملی از امکان حضور در انتخابات محروم شدند. من نیز همزمان با شما از اقدام آن شورا در رد صلاحیت خود مطلع شدم.

این تصمیم آشکارا با حقوق اساسی ملت، مصالح ملی و ضرورت تدبیر برای عبور کشور از تنگناها و بحران های کنونی و پیش رو ناسازگار بود.

من با آگاهی کامل از شرایط دشوار امروز و آینده وارد عرصه انتخابات شدم؛ با پشتوانه تجربه‌ای طولانی، تیم‌هایی کارآمد و برنامه عملی، برای اصلاح چرخه معیوب توسعه کشور ثبت نام کردم.

آمده بودم تا عملاً حامل یک پیمان و قرار جدید میان جمهور و حاکمیت با هدف ساختن اجماع ملی برای ترمیم شکاف‌های بزرگ اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی باشم. آمده بودم زمینه‌ساز تشکیل دولتی شوم که هماهنگ با خواسته‌های جمهور، و انجام اصلاحات ضروری؛ نگذارد فساد و تبعیض و بی‌عدالتی و مداخله در زندگی مردم عرصه را بر آنان تنگ کند.

من در این شرایط خطیر، خود را بیشتر از همیشه مدیون ایران و مردمان خوب آن دانسته و می‌دانم. از این رو با مطالبه جدی در انتشار آشکار و شفاف دلایل رد صلاحیتم به صراحت اعلام می‌کنم: 

من همان اسحاق جهانگیری هستم با همان عزم و اراده و امید برای توسعه؛ فرزند ایران؛ اصلاح‌طلب؛ و پیگیر مردم سالاری توسعه‌گرا برای تقویت بنیان‌های جمهوریت نظام و پیشرفت شایسته ایران.

قرار من با شما این بود که برای ایران و اسلام در هر موقعیتی به دنبال خلق فرصت‌های نو باشیم. امروز زمان عمل به همان قرارهاست. من طبق همان قرار حمایت تام و تمام خود را از نامزد جبهه اصلاحات ایران و دوست عزیز و همکار سختکوشم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، صراحت، شجاعت، پاک‌زیستی و پاک‌دستی در حکمرانی است، اعلام می‌کنم.

از همه همراهی‌ها و همکاری‌های بی‌شائبه گروه‌ها و طبقات مختلف مردم به ویژه جوانان عزیز در سراسر کشور طی این مدت کوتاه حضور در عرصه انتخابات صمیمانه قدردانی می‌کنم. خداوند همه را برای ایران و ایران را برای همه نگاه دارد.

قرار من با شما پا برجاست.

اسحاق جهانگیری



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا