سیاسی

خبرنگاران در انجام رسالت خود جناحی عمل نکنند

نماینده مردم دزفول در مجلس:

دزفول- نماینده دزفول در مجلس گفت: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در هنگام انجام رسالت خود نباید جناحی عمل کند بلکه باید در مسیر خدمت به مردم صادقانه و خالصانه گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحمد آوایی شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان دزفول که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار و رسانه باید همچون آزمایشگاه عمل کرده و تمام خوبی‌ها و بدی‌ها را به درستی نمایان کند.

وی افزود: برخی مسئولان علاقه دارند خبرنگار مدافع تمام کارهایشان باشد و مدام از آنها تعریف کند در حالی که خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و باید در راستای منافع مردم و جامعه فعالیت کند.

آوایی با تاکید بر اینکه خبرنگار نباید هیچ گرایشی داشته باشد، تصریح کرد: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در عملکرد خود نباید جناحی عمل کند و باید صادقانه مسیر خود را پیش ببرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، گفت: تلاش و پیگیری‌های بنده و فرماندار برای جذب بودجه شامل همه ادارات می‌شود اما اگر این اعتبارات در حوزه ورزش بیشتر دیده می‌شود به این دلیل است که ریاست اداره ورزش و جوانان از امکاناتی که بنده و فرماندار جذب کرده‌ایم به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، وی توانسته ورزش دزفول را متحول کرده و خدمات بزرگی ارائه کند.

آوایی از تلاش‌های شبانه روزی اصحاب رسانه شهرستان دزفول قدردانی و بر لزوم مطالبه گری صحیح آنان در راستای پیشرفت و تعالی شهرستان و کشور تاکید کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا