سیاسی

خجسته‌پور: دولت سوئد پاسخگوی جریحه‌دار کردن اعتقادات 2میلیارد مسلمان باشد


قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه سوئد باید پاسخگوی جریحه دار کردن اعتقادات 2 میلیارد مسلمان باشد، گفت: چگونه انتقاد از هولوکاست جرم تلقی می شود ولی هتک حرمت یک کتاب آسمانی حمایت از آزادی معنا پیدا می کند؟

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین و عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به هتک حرمت اخیر قران کریم در سوئد، گفت: غرب باید فکری به حال این افول خود که به نام آزادی در حال رخ دادن است کند و پاسخی برای زوال آزادی و انسانیت که در خیابان های فرانسه رخ می‌دهد به جهانیان ارائه کند.

وی افزود: اجازه دادن به هتک حرمت یک کتاب شریف آسمانی که مسلما قلب میلیونها مسلمان را در سراسر جان جریحه دار خواهد کرد چگونه به خود نام آزادی می گیرد! آیا غربی ها برای این موضوع پاسخ مناسبی دارند؟

خجسته پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اکثر کشورهای مسلمان شاهد محکومیت این اقدام کشور سوئد بودیم و تظاهرات‌هایی نیز در برخی کشورها تا کنون روی داده است. واقعا معلوم نیست که چگونه می شود از چراغ راهنمایی و رانندگی تبعیت کرد اما کتاب آسمانی را سوزاند و قلب انسانها را شکست. 

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه گفت: سیطره تفکر اومانیسم بر غرب، این کشورها را به چالش خواهد کشید. آزادی بی حد و حصری که خروجی اش در برخی کشورها اجازه ازدواج با حیوانات و همجنس گرایی و فحشا و امثالهم است، هژمونی غرب را فروخواهد ریخت و دنیا شکست این تفکر را خواهد دید.

وی در پایان گفت: البته که سیاست های کثیفی زیر نقاب آزادی در جریان است و وقتی انتقاد از هولوکاست جرم تلقی می شود هتک حرمت یک کتاب آسمانی بر اساس همان سیاست های کثیف حمایت از آزادی معنا پیدا می کند، سوئدی‌ها باید پاسخگوی جریحه دار کردن اعتقادات 2میلیارد مسلمان باشند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا