سیاسی

خدمت به مردم می‌تواند زمینه رشد و تعالی باشد

رییسی:

رییس جمهور کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی، گفت: خدمت به مردم می‌تواند زمینه رشد و تعالی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی، گفت: خداوند زمینی را فراهم کرده برای ما که بتوانیم با خدمت به مردم قرب الی الله را فراهم کنیم. هیچ کاری بهتر از گره گشایی به مردم و خدمت به مردم برای قرب الی الله وجود ندارد.

وی افزود: اگر این خدمت برای خدا باشد می‌تواند موجب ارتقا شخصیت شود. خدمت به مردم می‌تواند زمینه رشد و تعالی باشد.

رییس جمهور گفت: برای انجام خدمت باید نگاه کنیم به نیازهایی که امروز کشور دارد و نگاه کنیم به ظرفیت‌هایی که برای رفع این نیاز در کشور وجود دارد.

وی افزود: برای یک مسئول زمان شناسی خیلی مهم است و باید علاوه بر اینکه ظرفیت‌ها را بشناسد، زمان را نیز بشناسد.

رییسی گفت: باید حرکت جهادی باشد؛ دشمن در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند جمهوری اسلامی موفق نشود اما به برکت اخلاص مردم، به برکت نفس خانواده شهدا و هدایت‌های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی کشور پیش می‌رود و پیشرفت‌های بسیاری در کشور وجود داشته است.

وی افزود: لازمه حرکت جهادی آن است که کار به صورت سریع به سامان برسد. سرعت انجام کار بسیار مهم است رضایت خداوند متعال بسیار در کار ما مهم است. رضایت مردم زمینه رضایت پروردگار متعال است

آگهی
دکمه بازگشت به بالا