سیاسی

دبیرکل شریان: این تشکل به هیچ شخصیت سیاسی وابسته نیست/ بذرپاش و قاضی‌زاده هاشمی فقط مهمان مجمع بودند


ابوالقاسم جراره دبیرکل شریان گفت: به هیچ وجه به هیچ شخص و جریان سیاسی وابسته نیستیم و در مجمع هم که آقایان بذرپاش و قاضی زاده هاشمی حضور داشتند، از این بزرگواران به عنوان میهمان دعوت به عمل آمده بود که سخنرانی کنند.

 ابوالقاسم جراره دبیرکل حزب تازه تاسیس شریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: در پانزدهم فروردین ماه سال جاری سومین جلسه شورای مرکزی شریان با دستور جلسه تشکیل و تعیین ارکان این مجموعه برگزار شد که با نظر حاضرین در جلسه، رئیس شورای مرکزی، دبیرکل و سخنگوی شریان انتخاب شدند.

جراره با اشاره به اینکه شبکه شریان نگاه انتخاباتی ندارد، گفت: شریان شبکه‌ای است که قرار است در حوزه‌ها و موضوعات مختلف قرار است ورود کند و برنامه ریزی کند و در کل کشور هم بر اساس فراخوانی که در چند روز آینده اعلام خواهد شد، از کلیه نخبگان و جوانان در کل کشور دعوت به عمل می آید که در موضوعات مختلف کشور و برای حل مسائل ورود پیدا کرده و راه حل ارائه دهند.

دبیرکل شریان در ادامه گفت: ما 10 محور فعالیت را طراحی کرده‌ ایم و بناست که از کلیه کسانی که در کشور از آن ها به فراخور تخصصی که دارند دعوت به عمل آمده و فعالیت خود را آغاز کنند و بتوانند گرهی را از مسائل کشور را باز کنند.

جراره تاکید کرد: یکی از شبکه هایی که قرار است برای حل مسائل کشور فعالیت خود را آغاز کند، شبکه‌ای است به اسم شتاب که با استفاده از ظرفیت فعالین اقتصادی و فعالین بخش خصوصی و تجار و بازرگانان سعی می کند با همین نگاه اقتصادی و با تمرکز بر شعار سال، بخشی از مسائل اقتصادی کشور را حل بکند.

وی افزود: یکی دیگر از شبکه های داخل شریان، شبکه شایان است که در خصوص ارتقاء علمی و استفاده از ظرفیت نخبگان قرار است فعالیت خود را آغاز کرده و راه‌کارهای علمی خود را برای حل مسائل ارائه کند.

نماینده سابق مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در 10 محوری که طراحی کرده‌ایم یکی از محورهای آن، فعالیت های سیاسی است و فعالیت انتخاباتی هم بخشی از آن است که در واقع می‌شود گفت؛ فعالیت انتخاباتی یک دهم از فعالیت های شبکه شریان خواهد بود.

وی افزود: ما فعالیت و آغاز به کار شریان را از یک سال و نیم گذشته داشته‌ایم و نگاه ما به هیچ وجه صرفاً انتخاباتی نبوده و مسائلی که در این رابطه مطرح می‌شود صحت ندارد.

دبیرکل شریان با اشاره به مسائلی که در رسانه‌ها نسبت به ارتباط این تشکل سیاسی با اشخاصی مثل بذرپاش و قاضی زاده هاشمی گفت: اینکه بعضی‌ها در رسانه‌ها تمام فعالیت یک جریان و تعداد زیادی از افرادی که در شریان هستند را نادیده گرفته و آن‌ها را به این و آن وصل کنند، اجحاف در حق تلاش‌های یک سال و نیم اخیر تعداد زیادی از فعالین سیاسی است که فعالیت خود را در شریان آغاز کرده اند است.

وی در پایان گفت: ما به هیچ وجه به هیچ شخص و جریان سیاسی وابسته نیستیم و در جلسه ای هم که آقایان بذرپاش و قاضی زاده هاشمی حضور داشتند، از این بزرگواران به عنوان مهمان دعوت به عمل آمده بود که سخنرانی کنند و اتفاقاً ما در جلسات آینده‌ای هم که خواهیم داشت از دیگر شخصیت‌های سیاسی دعوت خواهیم کرد که در جلسات ما حضور پیدا کنند.

پایان پیام/

 

 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا