سیاسی

دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان: برخورد دستگاه قضا با سلبریتی‌های دروغ‌پراکن قابل تقدیر است


دبیر کل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: اقدام قوه‌قضائیه برای برخورد با سلبریتی‌های قانون شکن و دروغ‌پراکن قابل تقدیر است و باید مستمر باشد.

محمد مهدی نوینی‌فرد دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به بازداشت ترانه علیدوستی، گفت: قوه قضاییه باید با سلبریتی‌های قانون شکن که امنیت جامعه را در حوادث اخیر به هم زدند برخورد کنند.

وی افزود: قوه قضاییه باید اقدامات خود در برخورد با اغتشاش گران را ادامه دهد، این اقدامات قاطعانه نیز در جهت حفظ امنیت مردم باید استمرار داشته باشد و قوه قضاییه در برخورد با سلبریتی های مخل امنیت تردید نکند.

این فعال دانشجویی اظهار کرد: قطعا اگر پلیس و قوه عدلیه، نسبت به سرمستی و قدرت نمایی برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی  واکنش سخت نشان دهد، آن‌ها جرئت عرضه اندام نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه سلبریتی‌ها تکمیل کننده و پازل تأثیرگذار دشمن در حوادث اخیر بودند، افزود: برخی سلبریتی ها نقش تاثیرگذاری در دامن زدن به اغتشاشات اخیر داشتند، این افراد با طرح ادعاهای دروغین و بدون اثبات با امنیت روانی مردم بازی کردند و سلبریتی‌ها تکمیل کننده و پازل تأثیرگذار دشمن در حوادث اخیر بودند.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در پایان گفت: از دستگاه قضا تقاضا داریم در برخورد با مخلان امنیت روانی جامعه با جدیت، هوشمندی و جسارت تصمیم‌گیری نمایید، هر رویکرد و روندی جز این تضییع حقوق عامه‌ی مردم است.

دبیر کل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: اقدام قوه‌قضائیه برای برخورد با سلبریتی‌های قانون شکن و دروغ‌پراکن قابل تقدیر است و باید مستمر باشد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا