سیاسی

درخواست خانواده شهید «برزگرپور» برای دیدار با مقام معظم رهبری

ایسنا/کرمان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سفر به استان کرمان با خانواده شهید برزگرپور دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی شامگاه امروز ۲۰ مردادماه در سفر به استان کرمان با خانواده شهید برزگرپور از شهدای پلیس کرمان که به تازگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که با حضور مادر، پدر، همسر، عمو و فرزندان شهید به‌ همراه جمعی از مسئولین استانی انجام شد، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی‌ با خانواده این شهید بزرگوار بیان کرد: این شهدا در مسیری که سردار سلیمانی حرکت کرد، حرکت می‌کنند و از این پس هم صبوری و جهاد تبیینی که حضرت زینب انجام دادند برعهده شما خانواده شهید هست.
شایان ذکر است در این دیدار درخواست‌های خانواده شهید از سوی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت؛ که یکی از درخواست‌های خانواده شهید دیدار با مقام معظم رهبری بود که مقرر شد در صورت امکان پذیرش شود.
به گزارش ایسنا، “علی برزگرپور” بامداد چهارم مردادماه جاری در درگیری با اشرار مسلح در جاده «کرمان – بم» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران انتظامی استان، بیش از ۶۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ۶ شرور نیز به هلاکت رسیدند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا