سیاسی

دریافت روزانه بیش از ۱۰۰ هزار خدمت در پنجره واحد خدمات الکترونیک قضایی

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خبر داد؛

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.


به گزارش ایلنا، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه در راستای اجرای سند تحول قضایی و تهیه یک درگاه یکپارچه جهت دریافت خدمات الکترونیک قضایی ارزان و آسان راه اندازی شده است گفت: مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند از خدماتی که قوه قضاییه ارائه می‌دهد استفاده کنند. در حال حاضر ۲۸ خدمت الکترونیکی در این پنجره واحد قرار دارد. جلوگیری از سردرگمی مردم، کاهش هزینه‌های آنان و دسترسی ارزان و سریع مردم به خدمات قضایی از مزیت‌های این خدمت است. 

محمد کاظمی فرد با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه به زودی خدمت پر تراکنش لایحه در پنجره واحد خدمات الکترونیک قوه قضایی قرار می‌گیرد گفت: این خدمت یکی از خدمات پرتراکنش قوه قضاییه است و تاثیر مهمی در ارائه خدمات در این پنجره ایجاد می‌کند و باعث کاهش هزینه‌های مردم، تسریع فرایند دادرسی، صرفه جویی در وقت و زمان و خدمت به مردم ایفا می‌کند.

 


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا