سیاسی

در جریان ماجرای مهسا امینی، تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نگفتم که اعتقادم را زیر سوال ببرم

در جریان ماجرای مهسا امینی، تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نگفتم که اعتقادم را زیر سوال ببرم


نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: . آزادی از نظر من یعنی نباید باور و اعتقاد را زیر سوال ببریم. چرا با هم دعوا می‌کنیم؟
در جریان مهسا امینی، من تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نگفتم که اعتقاد خود را زیر سوال ببرم. این اعتقاد واقعی من است که باید حق و حقوق همه افراد حفظ شود

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه اگر من به ریاست جمهوری برسم، آیین‌نامه دانشجویی را تغییر خواهم داد، گفت: قطعا نوع برخورد با دانشجویان را تغییر خواهم داد. نوع برخورد با اساتید را نمی‌پذیرم و اجازه نخواهم داد که با آن‌ها برخورد شود. حتی اگر اعتقادشان با من نخواند به آنها احترام می‌گذارم. دست کسانی را که در ایران می‌مانند و خدمت می‌کنند می‌بوسم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: وقتی که رئیس دانشگاه بودم، روزی شنیدم معاون من به خوابگاه رفته و از خوابگاه بازرسی کردند، همان صبح تمام آن‌ها را تغییر دادم من حرف‌هایم را در مدیریت هم نشان دادم. اما آنچه از شما طلب دارم احترام و جایگاه را نگه دارید و آزادانه حرف بزنید و احترام بگذارید.

 

وی با اشاره به اینکه بنده رهبری را قبول دارم. کسی حق ندارد به کسی که من به او اعتقاد دارم، توهین کند، یادآور شد: اگر به ریاست جمهوری برسم، اجازه نخواهم داد دیگران در جایی که حق دخالت ندارند، دخالت کنند. آزادی از نظر من یعنی نباید باور و اعتقاد را زیر سوال ببریم. چرا با هم دعوا می‌کنیم؟

پزشکیان عنوان کرد: در جریان مهسا امینی، من تنها کسی بودم که صحبت کردم و چیزی نگفتم که اعتقاد خود را زیر سوال ببرم. این اعتقاد واقعی من است که باید حق و حقوق همه افراد حفظ شود

وی در واکنش به درخواست زندانیان برای آزادی زندانیان سیاسی گفت: زندانیان سیاسی در محدوده من نیست و اگر بخواهم کاری هم بکنم، اختیاری ندارم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهور عنوان کرد: خدا وکیلی نمی‌دانستم اینقدر از من استقبال خواهد شد. درباره وزرا هم از شایستگان استفاده خواهم کرد.

وی در خصوص مقابله با فساد گفت: درباره فساد نمی‌توانم در سه دقیقه حرف بزنم و هر کس بگوید می‌تواند، دروغ گفته است.



خبر در حال تکمیل می باشد…

آگهی
دکمه بازگشت به بالا