سیاسی

در نشست غیر علنی مجلس و دولت چه گذشت؟

موسوی تشریح کرد؛

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس و دولت ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدنظام الدین موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک امروز مجلس و دولت گفت: در ادامه جلسات مشترکی که بین مسئولان قوای کشور برگزار می‌شود، امروز مجلس میزبان مسئولان عالی قوه مجریه و اعضای دولت بود.

وی متذکر شد: از ابتدای شکل گیری مجلس یازدهم ما همه تلاش خود را انجام دادیم تا سطح تعامل با دیگر قوا افزایش پیدا کند. خوشبختانه دولت سیزدهم هم اهتمام ویژه ای به برگزاری جلسات مشترک با مجلس دارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: علاوه بر جلسات متعددی که بین رؤسای قوا، بین کمیسیون‌ها و وزرا و بین اعضای هیئت رئیسه مجلس و هیئت دولت برگزار می‌شود، در صحن مجلس نیز همه اهتمام ما به این است که جلسات مشترک بین دولت و مجلس برگزار شود.

موسوی ادامه داد: امروز هم به مناسبت هفته مجلس، رئیس جمهور و اعضای کابینه به مجلس آمدند و مباحث مختلفی به ویژه درباره مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مطرح شد. همچنین برخی از موارد و موضوعات در جلسات گذشته مورد تاکید قرار گرفته بود که باید پیگیری می‌شد که در این جلسه به آن مسائل نیز پرداختیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علاوه بر رؤسای قوه مقننه و قوه مجریه که مباحث مبسوطی را مطرح کردند، از طرف دولت، وزرای اطلاعات، صمت، بهداشت و درمان، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور گزارش‌هایی درباره مسائل مختلف کشور مطرح کردند.

موسوی اظهار داشت: دولتمردان توضیحاتی درباره وضعیت اقتصادی کشور، تلاش‌های دولت برای رفع کمبود دارو، وضعیت شاخص‌های اقتصادی، بازرگانی و صنعت و همچنین گزارشی درباره سفرهای استانی به نمایندگان مجلس ارائه دادند.

در حال تکمیل است…

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا