سیاسی

دعوت جبهه پایداری از نخبگان برای حضور در پیش ثبت‌نام انتخابات


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه ثبت نام داوطلبان حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه ثبت نام داوطلبان حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه را صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

انتخابات و تعیین سرنوشت توسط مردم در تمامی سطوح حاکمیتی کشور، مهمترین رکن مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و استمرار مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری به عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه آغاز پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمترین مرکز تصمیم گیری های کلان در کشور و بر اساس منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، معتقد است در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها دارای اهمیت می‌باشد و آسیب اصلی در این موضوع حرکت به سمت وابستگی حزبی یا قبیله‌گرایی سیاسی، به جای توجه به این شاخص‌ها است.

لذا این جبهه با انتشار شاخص‌های برآمده از تفکر امامین انقلاب، از همه نیروهای دلسوز گفتمان انقلاب می‌خواهد تا با توجه به این شاخص‌ها نسبت به دعوت از افراد اصلح جهت حضور در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام نموده و افراد مد نظر خود را جهت انتخاب نهایی نامزد اصلح به دفاتر جبهه پایداری در سراسر کشور و سامانه اینترنتی جبهه پایداری معرفی نمایند تا این جبهه با توجه به ملاک‌ها و شاخص‌های نماینده اصلح و کارآمد برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی عرضه نماید.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا