سیاسی

دولت باید در بودجه و برنامه فکری برای بهبود وضعیت اقتصادی کند

بدری در تذکر شفاهی:

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی طاقت‌فرسا شده و دولت باید در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه فکری به حال وضعیت اقتصادی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، گفت: رفع تبعیض و توسعه متوازن همچنین توسعه عادلانه در کشور باید در اقتصاد صحیح پی ریزی شود که متأسفانه این امر مورد توجه نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود اینکه بحث‌ها و آشوب‌های اخیر در کشور فروکش کرده است، لازم است اقدامات کوتاه مدت و میان مدت از سوی مسئولان برای رفع تبعیض ناروا و اجرای عدالت شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایط بد اقتصادی قرار داریم، اظهار داشت: مردم برای تهیه نان ساعت‌ها در صف نان می‌ایستند و با گرانی مایحتاج روزانه روبرو هستند. از سوی دیگر تولیدکنندگان با افزایش ساعتی قیمت مواد اولیه مواجه شده اند، مشکلات اقتصادی طاقت فرسا است که باید حل آن را در بودجه و برنامه هفتم در نظر بگیریم.

بدری با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، تاکید کرد: امیدوارم دولت عنایتی داشته و از ظرفیت بانوان در مدیریت کلان کشور استفاده کند. در شعارهای تبلیغاتی و سخنرانی‌های متعدد، مسئولان از مقام زن حرف می‌زنند اما باید در عمل هم پایبند به حرفشان باشند. پس دولت بیش از گذشته از ظرفیت‌های بانوان در پست‌های مدیریتی کشور استفاده کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا