سیاسی

دولت به دنبال ایجاد زمینه حضور مردم در تمامی صحنه‌هاست

ایسنا/کرمان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور گفت: تاکنون هم اگر انقلاب پیش رفته با دلسوزی مردم بوده و ما در دولت باید زمینه حضور مردم در تمامی صحنه ها را ایجاد کنیم و مردم خودشان می دانند باید چه کار بکنند.

میثم لطیفی صبح امروز هفتم شهریورماه در کراسم افتتاح مدرسه خیرساز جواد مقدم در شهرک سیدی کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از آقای مقدم خیُر مدرسه ساز اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم مردمی سازی بوده یعنی کار توسط مردم انجام شود زیرا اگه قرار باشد کار توسط دولت انجام شود طول می کشد.
وی افزود: تاکنون هم اگر انقلاب پیش رفته با دلسوزی مردم بوده و ما در دولت باید زمینه حضور مردم در تمامی صحنه ها را ایجاد کنیم و مردم خودشان می دانند باید چه کار بکنند.
معاون رئیس جمهور به افتتاح مدرسه خیرساز جوادمقدم اشاره و با بیان اینکه خیری که در این منطقه محروم، مدرسه ساخته نشان می دهد راه را می دانند و باید ما کمک کنیم تا مانع ایجاد نشود بیان کرد: کار آقای مقدم یک چشمه ای شده که ازین به بعد جوشان و مستمر است و این خیر برایشان همواره وجود دارد.
رییس سازمان استخدامی کشوری افزود: امیدواریم خداوند توفیق بدهد که بتوانیم در زمینه وقف در حوزه تعلیم و تربیت کار کنیم که نیاز داریم و در تاریخ در این زمینه فعالیت های فراوانی صورت گرفته است.
لطیفی با اشاره به اینکه از نوسازی مدارس و آموزش و پرورش تشکر می کنم، گفت: مسئله آب مدرسه نیز به زودی حل می شود و از استاندار درخواست داریم دستور بدهند قبل از بازگشایی مدرسه، مسیری که خاکی بود، آسفالت شود.
به گزارش ایسنا، در این مراسم همزمان ۶۴ پروژه اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۵۷۸ هزار میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد. انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا