سیاسی

دولت قصد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها را در سال جدید دارد


سخنگوی دولت گفت: به طور طبیعی هر چقدر هدفمندسازی یارانه ها با سرعت بیشتری پیش برود شاهد حفظ قدرت خرید مردم خواهیم بود و انشاالله با همکاری مردم و رسانه ها و دولت شاهد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (16 فروردین ماه) در نشست خبری، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، درباره صحبت‌های رئیس‌جمهور مبنی بر کم ارزش شدن یارانه ۴۵ هزارتومانی و آیا دولت قصد افزایش آن را دارد؟، اظهار داشت: گفته رییس جمهور به نقل از مدیران اقتصادی دولت قبل بود یعنی عدد مذکور در گزارش‌ها و آمارهای دولت گذشته بوده و طبیعتاً این مورد نشان می‌دهد که الگوی یارانه‌های فعلی الگوی مناسبی نیست.

وی افزود: در سند تحول دولت، برای هدفمند سازی یارانه‌ها و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها مسیر مجزایی طراحی و پیش بینی شده از این رو باید اصلاح نظام پرداخت را در دستور کار قرار دهیم تا اینگونه ناکارا برای مردم نباشد.

سخنگوی دولت گفت: به طور طبیعی هر چقدر هدفمندسازی یارانه‌ها با سرعت بیشتری پیش برود شاهد حفظ قدرت خرید مردم خواهیم بود و انشاالله با همکاری مردم و رسانه ها و دولت شاهد اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در کشور باشیم.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا