سیاسی

دومین همایش ملی احزاب شورای ائتلاف اوایل مرداد برگزار می‌شود


معاون احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری دومین همایش ملی احزاب این شورا در اوایل مرداد خبر داد.

عبدالحسین روح‌الامینی معاون احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از برگزاری دومین جلسه از سلسله نشست‌های هم اندیشی «امید و انتظار» با حضور دبیران کل و فعالین احزاب و تشکل‌های سیاسی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که بیش از 50 تشکل هستند، در ابتدای مرداد خبر داد.

وی در این رابطه با اشاره به نوبت اول برگزاری این گردهمایی که با حضور اکثریت احزاب عضو شورای ائتلاف و سخنرانی محمدرضا باهنر و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شده بود، گفت: در نشست دوم از حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی دعوت کردیم که حضور پیدا کند و در خصوص مهم‌ترین مسائل و موضوعات سیاسی کشور تبادل نظر صورت گیرد.

معاون احزاب شورای ائتلاف در ادامه گفت: بخش دیگری که در این نشست پیش‌بینی کرده‌ایم، برگزاری کارگاه‌های موضوعی مبتنی بر مسائل روز است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نشست مرداد، کارگاه تحلیل شرایط سیاست خارجی و حوزه مسائل بین‌المللی با حضور کارشناسان و مرتبطین این حوزه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق وعده‌ای که به اعضا داده‌ایم، نشست فوق‌العاده‌ای نیز در امتداد نشست اول که به بررسی مسائل اقتصادی اختصاص داشت نیز برگزار خواهیم کرد.

روح‌الامینی همچنین تصریح کرد: این نشست به صورت وبیناری برای استان‌ها نیز قابل استفاده خواهد بود که جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا