سیاسی

رئیس ستاد ملی جهادگران قالیباف منصوب شد

وهاب عزیزی فعال سیاسی رسانه‌ای اصولگرا با حکم حمزه صفر بیگی دبیر ستادهای مردمی محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس ستاد ملی جهادگران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وهاب عزیزی فعال سیاسی رسانه‌ای اصولگرا با حکم حمزه صفر بیگی دبیر ستادهای مردمی دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس ستاد ملی جهادگران منصوب شد.

رئیس ستاد ملی جهادگران در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: از تمام نیروهای انقلابی و جهادگر دعوت کرده‌ایم که ستادهای استانی، شهرستانی، صنفی، اجتماعی و رسانه‌ای را برای حمایت از انتخابات فعال نمایند.

اولویت اول جهادگران برگزاری پرشور انتخابات در فضای اخلاقی، ایمن و احترام به طرفداران همه نامزدها هست و اولویت بعدی حمایت از یک نامزد توانمند و مدیر است که مضاف بر داشتن همه صلاحیت ارزشی و انقلابی از توانایی بالاتری در اجرایی برنامه‌های توسعه‌ای کشور در سطح ملی و جهانی باشد.

پس از بررسی‌های لازم در بین نامزدهای تائید صلاحیت شده در جمع بندی نهایی به جناب آقای محمد باقر قالیباف رسیدیم و به همه عزیزان جهادگران هم توصیه کردیم که برای پیشبرد همه جانبه امور کشور از جناب قالیباف حمایت کنند.

وهاب عزیزی گفت ما با استفاده از پتانسیل بالای نیروهای جهادی در سراسر کشور افتتاح ستادهای رسانه‌ای را با محوریت فضای مجازی آغاز کرده‌ایم و برنامه ریزی کرده‌ایم تا سقف پنج هزار رسانه ستاد را عملیاتی کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا