سیاسی

رئیس مجلس سخنران مراسم روز ۱۳ آبان است

سردار نقدی در نشست خبری:

رئیس ستاد مرکزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان، با بیان اینکه مراسم امسال ساعت 9 صبح مقابل لانه جاسوسی برگزار می شود، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم روز ۱۳ آبان در تهران است.

به خبرنگار مهر، سردار محمد رضا نقدی در نشست خبری رئیس ستاد مرکزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان طی سخنرانی گفت: ملت ما در این ۴۴ سال گذشته به خوبی نشان داده است که می‌شود هم مقاوم بود و هم مظلوم بود و هم در مقابل استکبار ایستاد و پیشرفت کرد و ملت ما آن را به جهانیان یاد دادند.

سردار نقدی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار داشت: همه مردم دنیا در کشورهای جهان در مقابل جنایات صهیونیست‌ها به جوش آمده‌اند. هر چند رژیم صهیونیستی و آمریکا حماقت کردند و خدا خواسته است که شیطان بزرگ در یک باتلاق قرار بگیرد که نمی‌توانند از آن بیرون بروند.

وی با اشاره به برنامه ۱۳ آبان امسال گفت: سخنران این مراسم آقای قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی است. این مراسم ساعت ۹ صبح در تهران مقابل لانه جاسوسی و به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: در یوم الله ۱۳ آبان شاهد برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور خواهیم بود، از این رو برنامه‌های دانش آموزی و دانشجویی زیادی را در مراسم کشور خواهیم داشت.

سردار نقدی گفت: انشاالله مردم کشورمان و بویژه دانش آموزان عزیز با حضور معنوی خودشان در روز ۱۳ آبان حضور یابند و پیام خود را در دفاع از مردم فلسطین و غزه به جهانیان مخابره کنند.

رئیس ستاد مرکزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان با بیان اینکه پیروز اصلی این جنگ ملت قهرمان فلسطین است و صهیونیست‌ها مانند گذشته رسواتر می‌شوند، تصریح کرد: مردم آزادی خواه جهان در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند، این حرکت بی سابقه‌ای است که شکل گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا