سیاسی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری: بیش از 900 هزار درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده است


رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به مراجعه ۴ تا ۵ هزار نفر در روز به این مرکز گفت: ۹۴۴هزار و ۴۲۵ درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده که ۸۲ درصد نتیجه ارجاعات ما به نهادها بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امروز دوشنبه در نشست خبری که در خبرگزاری ایرنا برگزار شد، با بیان اینکه رئیس جمهوری بر اطلاع رسانی دقیق تاکید دارد، اظهار داشت: مجموعه ای که بنده مسئولیت آن را دارم اسم مبارک مردم بر تارک آن نقش بسته است و منظور ما از مردم از هر رنگ و نژاد و طیف است و هر کس که دغدغه کشور را دارد و برای اعتلای آن خدمت می کند برای ما ارزشمند است و اینها پایه گذاران انقلاب هستند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در این مدت ۱۰ ماهه، ۴۰۱ مدیر از مدیران دستگاه‌ها ارزیابی شده اند و ۱۹۰ مکاتبه برای پیگیری این ارزیابی‌ها انجام شده است و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و اعلام شدند و از کار خود بر کنار شدند و این نشان دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.

صالحی با بیان اینکه نماینده تام الاختیار ۳۰ تا ۳۴ وزارتخانه و نهاد برای رفع مشکلات و با نگاه حمایتی از مردم در اداره کل مربوطه در استان ها مستقر می‌شوند، اظهار داشت: ۳۸ هزار مراجعات مردمی و دیدار چهره به چهره انجام و همه این دیدارها در سامانه سامد ثبت می‌شود.

وی تصریح کرد: ۴ تا ۵ هزار مراجعه مردمی در روز در مرکز داریم و این خدمت‌ها با نگاه حل مساله است. ۹۴۴هزار و ۴۲۵ درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده است. که ۸۲ درصد نتیجه ارجاعات ما به نهادها بوده لست.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان داشت:  ۷۷ هزار و ۷۵۶ درخواست چهره به چهره مردم هم در دیدارهای استانی انجام شده است.

در حال تکمیل…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا