سیاسی

رادیکال‌های داخلی تیر آخر اپوزیسیون خارجی

واعظ آشتیانی در گفتگو با مهر مطرح کرد:

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اپوزیسیون مردم را نشناخته گفت: اپوزیسیون به این جمع بندی رسیده که آب در هاون می کوبد اما تیر آخرشان رادیکال‌های داخلی هستند تا به زعم خود به سرانجامی برسند.

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیوند اپوزیسیون برانداز با اپوزیسیون رادیکال داخلی، اظهار داشت: همانطور که جنبش سبز ورشکسته شد و از آنچه که تصور می‌کردند عقب نشینی شد، در این جنبش نیز همان اتفاق تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: اخیراً شاهد برگزاری نشست مشترکی میان ربع پهلوی و دیگر افراد بودیم که برخلاف انتظاراتی که اپوزیسیون و رادیکال‌های داخلی داشتند، فروپاشید.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه وقتی جریانی رهبری متحد نداشته باشد عاقبتی بهتر از این نخواهد داشت، گفت: اینگونه جریانات بینش لازم را در ارتباط با شرایط اجتماعی و فرهنگی مردم ایران ندارند و واقعیت‌ها را نمی‌بینند و همه خط و نشان‌ها در فضای مجازی و ماهواره‌ای اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: دو مشکل عمده درباره اپوزیسیون وجود دارد؛ اول اینکه آنها پایگاه اجتماعی مؤثر یعنی پایگاهی که در تعارف سیاسی بگنجد ندارند و دوم اینکه آنها دانش لازم نسبت به اطلاعات داخل و مناسبات حاکم بر جامعه ایرانی ندارند؛ چه بسا مردم کوچه بازار تحلیل‌هایشان کاملاً درست است اما اپوزیسیون متوجه این موضوع نیستند.

واعظ آشتیانی با بیان اینکه هیچگاه خواب‌های دشمنان تعبیر نشده است، تصریح کرد: اپوزیسیون به این جمع بندی رسیده که آب در هاون می کوبد اما تیر آخرشان رادیکال‌های داخلی هستند تا به زعم خود به سرانجامی برسند.

وی با بیان اینکه هیچگاه حداقل‌ها نمی‌توانند برای اکثریت مطلق تعیین و تکلیف کنند، عنوان کرد: رادیکال‌های داخلی به خوبی می‌دانند که حرف‌هایشان طرفداری ندارد و فقط تعداد اندکی دور آنها جمع شده‌اند.

تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: هرچند مردم از کارگزاران دولت و یا حوزه‌های دیگر گلایه‌هایی را دارند اما پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند.

واعظ آشتیانی عنوان کرد: مردم نظامشان را دوست دارند و برای آن تاوان سنگینی که دشمنان نظام و اپوزیسیون در حوزه نیروی انسانی و اقتصادی و … تحمیل کرده داده‌اند و در این مسیر آسیب‌هایی را متحمل شده و هرگز حاضر به همراهی با افرادی که بنیه و ریشه ندارند، نیستند.

وی اظهار کرد: تندروهای داخلی برای اینکه سرگرم باشند هراز چندگاهی حرف‌های هنجارشکنانه می‌زنند که در واقع مثل کدهای یکبار مصرف می‌مانند و هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: مردم با همه سختی‌هایی که وجود دارد پای آرمان‌ها و انقلابشان هستند، مسئولان باید این مردم را قدر بدانند و عاشقانه به آنها خدمت کنند.

واعظ آشتیانی با بیان اینکه امروز مطالبه مردم از دولت در حوزه‌های مختلف شایسته سالاری است، تصریح کرد: اینکه برخی افراد می‌خواهند به هر قیمتی شده در کشور مسئولیتی داشته باشند، پسندیده نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین اپوزیسیون و رادیکال‌های داخلی وقت خودشان را تلف می‌کنند چرا که هنوز مردم ایران را خوب نشناخته‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا