سیاسی

راه‌اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد:

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به وقوع زلزله غرب استان هرمزگان تاکید کرد: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد.


به گزارش ایلنا، سردار زهرایی با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد. 

وی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی اظهار داشت: به منظور هماهنگی بین دستگاهی و عدم موازی‌کاری و انسجام در خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار موثر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت‌رسانی در دو سطح استانی و منطقه‌ای با حضور گروه‌های جهادی استان هرمزگان و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد سایر ورود خواهند کرد.

به گفته زهرایی، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی غرب استان در شهرستان‌های هرمزگان، بندر خمیر، بندر لنگه و سایر شهرستان‌ها با تمامی امکانات و تجهیزات خود در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

وی با تسلیت به خانواده‌های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب‌دیدگان این حادثه تصریح کرد: گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی در کنار این هموطنان خواهند ماند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا