سیاسی

رشد آمار تاسیس تشکل‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد


مدیرکل اداره تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد با اشاره به فعالیت های تشکل‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد گفت: آمار تاسیس تشکل‌های دانشگاهی در این دانشگاه در حال رشد است.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدحمید مهدیون مدیرکل اداره تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد طی نشستی با حجت الاسلام سلیمانی مسئول حوزه فارغ التحصیلان دانش آموزی این دانشگاه گفت: بحث فارغ التحصیلان دانش آموزی که در آینده مخاطب ما در دانشگاه هستند بسیار مهم است. جایگاه فرد تشکیلاتی بسیار بالاست و خوشبختانه در تیم مدیریتی که در حال حاضر در دانشگاه آزاد حضور دارند، نگاه کلان به توسعه تشکل هاست.

وی گفت: اکنون بی انگیزگی، کم انگیزگی و یا کاهش امید نقش بسیاری در فعالیت دانشجویان دارد، شیوع بیماری کرونا نیز باعث کم تحرکی و کمتر شدن فعالیت تشکل های دانشجویی شده است که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر حل شود.

مهدیون تاکید کرد: با ابلاغ بخشنامه تسهیل فعالیت تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد، تشکل های تازه تاسیس می توانند در این دانشگاه بعد از دریافت موافقت اصولی هیئت موسس فعالیت کنند و به جمع آوری عضو بپردازند، ولی همانگونه که می‌دانید در دانشگاه های دولتی روند تاسیس تشکل، هفت الی هشت ماه طول می کشد.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد تشکل های فاخر و خوب استادی با کارکردهای مختلف که شاخص ترین آنها مباحث سیاسی است وجود دارد.

مهدیون تاکید کرد: علیرغم شیوع بیماری کرونا آمار ما در تشکیل تشکل ها رو به رشد است و حمایت ها و ورود کامل معاونت فرهنگی باعث ایجاد نگاه مثبت تری نسبت به تشکل ها شده است. البته موانع زیاد است و باید مرتفع شود.

مدیرکل اداره تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد افزود: فارغ التحصیلان انجمن های اسلامی دانش آموزی به دلیل فعالیت تشکیلاتی و انقلابی بودن می توانند کمک شایانی به ما کرده و فعالیت تشکل ها را روز به روز بیشتر کنند.

مهدیون در ادامه فارغ التحصیلان انجمن اسلامی دانش آموزی را بسیار با ارزش خواند و جذب آنها را مهم دانست.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا