سیاسی

رهبر انقلاب: مجمع جهانی اهل‌بیت باید پایگاهی برای نشر معارف اهل بیت باشد


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مجمع جهانی اهل بیت را مرکز مهم و با عظمتی دانستند و فرمودند: این مرکز وابسته‌ به اهل‌بیت علیهم السلام است و اهل‌بیت در دنیای اسلام از یک عظمت و محبوبیت بی‌نظیری برخوردارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌شرکت‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار فرمودند: مجمع جهانی اهل بیت مرکز مهم و با عظمتی است. این مرکز وابسته‌ی به اهل بیت علیهم السلام است و اهل بیت در دنیای اسلام از یک عظمت و محبوبیت بی‌نظیری برخوردارند.

ایشان فرمودند:‌اعضای این مجمع بار سنگینی بر دوش دارند. این جمله‌ی معروف از ائمه علیهم السلام که فرمودند: کونوا لنا زیناً که خطاب به همه‌ی ماهاست، همه بایستی مراقب باشیم، این نسبت به شما اوکد است، اهمیت کار شما ایجاب میکند که این جمله‌ی کونوا لنا زیناً در مورد این مجمع و مجموعه‌ی این افراد و اشخاص و افراد خود این مجمع بیشتر مورد ملاحظه قرار بگیرد.  خب، بایستی اگر بخواهیم این تحقق پیدا کند، بایستی این مجمع را یک پایگاهی قرار بدهیم برای نشر معارف اهل بیت.

در حال تکمیل است …..


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا