سیاسی

رییس مجلس ۳۰ ثانیه وقت بگذارد مشکل طرح حجاب و عفاف حل می‌شود

آقاتهرانی:

اهواز – رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح عفاف و حجاب را از طریق ماده ۸۵ پیش بردیم و متأسفانه عزمی در مدیریت مجلس نیست. این مسأله به این مهمی تنها با ۳۰ ثانیه وقت گذاشتن رییس مجلس حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی ظهر امروز دوشنبه در جمع ائمه جمعه خوزستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای توسعه اسلام قرار داده است و باید از انقلابی که ثمره مجاهدت و جان فشانی شهدا است برای پیشبرد انقلاب استفاده کرد.

وی افزود: جوان‌ها دلشان با انقلاب است و باید بتوانیم ارتباط بین نسلی را که رهبری انقلاب تاکید داشتند، جدی بگیریم.

آقاتهرانی ادامه داد: یکی از سرمایه‌های فرهنگی، علاقه و محبت مردم به دین و اهل بیت است و باید روحانیت این را قدر بداند و استفاده کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس برای حل چالش‌های فرهنگی و دغدغه‌های فرهنگی تلاش‌های زیادی انجام داد. یکی از این مساله‌ها، بحث عفاف و حجاب است و کارهای آن انجام شده و یک سال است در مجلس معطل مانده است. این تأخیر حقیقتاً باعث جولان و تثبیت بی حجابی در کشور می‌شود.

وی با انتقاد از مدیریت مجلس بیان کرد: در هیچ جای دنیا مدیریت فضای مجازی در بیرون از کشور نیست و به اسم آزادی شاهد رهاشدگی در فضای مجازی هستیم.

حجت الاسلام آقاتهرانی بیان کرد: طرح عفاف و حجاب را از طریق ماده ۸۵ پیش بردیم و متأسفانه عزمی در مدیریت مجلس نیست. این مسأله به این مهمی تنها با ۳۰ ثانیه وقت گذاشتن رئیس مجلس حل می‌شود.

وی با اشاره به نقش ائمه جمعه و خطبه‌ها در هدایت جامعه اظهار کرد: روحانیت از این تریبون برای هدایت جامعه استفاده کنند و خطبه‌های عالمانه و برخواسته از دل جامعه جریان ساز است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: علامه مصباح نماد بصیرت است و بارها اندیشه و شخصیت علامه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر شده است و ائمه جمعه از این اندیشه جامعه را هدایت کنند.

وی با گلایه از صداوسیما گفت: صداوسیما باید از این منبع فکری و فرهنگی برای رشد و تعالی جامعه استفاده کند و اندیشه علامه مصباح، اندیشه پویا و روزآمد است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا