سیاسی

زمان برداشت کمک‌هزینه معیشتی تا پایان اردیبهشت‌ اعلام می‌شود / واریز یارانه جاماندگان در صورت ‌پذیرش اعتراض‌


رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه درخصوص زمان برداشت مبالغ واریزی یارانه به حساب خانوارها تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یارانه معیشتی و یارانه ماهانه در یک حساب تجمیع می‌شود، اظهار داشت: در مورد این‌ها وزارت کار طبق قانون بودجه امسال ۳ ماه فرصت داشته که دهک‌ها را پالایش کند و آنهایی که درآمد بالا داشتند را تعیین تکلیف کند و افرادی جدید را وارد کند که جزو دهک‌های پایین هستند که از دریافت یارانه جا مانده بودند که وزارت کار این کار را می‌کند و اگر از خودشان سوال کنید در این مورد اطلاعات دقیق‌تری می‌دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در سامانه بررسی شکایات آمده که ۶ ماه پس از بررسی جواب اعتراض افراد را می‌دهند، گفت: من این را نشنیدم و قاعدتا وزارت رفاه چون طبق قانون مکلف به این قضیه است باید صحبت شود اگر هم چنین چیزی هست در این کار تسریع شود و به سرعت جواب دهند و هر زمان هم جواب دادند باید ما به تفاوت را به آنها پرداخت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تا پایان اردیبهشت‌ماه درخصوص زمان برداشت مبالغ واریزی یارانه به حساب خانوارها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی افزود: وزارت رفاه طبق قانون بودجه موظف بود طی سه ماه یارانه بگیران را شناسایی، ساماندهی و پالایش کند و این وظیفه به عهده آن‌هاست.

میرکاظمی تصریح کرد: پس از شناسایی افراد اگر فردی مستحق یارانه بوده ولی آن را دریافت نمی کرده، میزان یارانه معوق به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

در حال تکمیل…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا