سیاسی

سردار شریف: رویای از نیل تا فرات صهیونیست‌ها به پایان رسیده است/ مبارزان فلسطینی در یک‌ سال اخیر، ۱۰ هزار عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند


رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین و آرمان آن رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه) در نشست خبری که برای تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس برگزار شد، گفت:  در آستانه چهل و چهارمین سالگرد روز جهانی قدس هستیم. برای مردم ما روز جهانی قدس و راهپیمایی آن در سطح ملی به عنوان دومین راهپیمایی ملی ما، یادآور تقابل های ملت ما با رژیم صهیونسیتی است.

وی افزود: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین و آرمان آن رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.

شریف با بیان اینکه قلعه آمال رژیم صهیونسیتی به برکت مبارزات مردم فلسطین، لبنان و محور مقاومت فروریخته است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها توطئه‌های بسیاری علیه ما و ملت ما طراحی کردند که البته بسیاری از آن‌ها به نتیجه نرسید و خنثی شد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روز جهانی قدس امسال با ویژگی های متفاوتی برگزار می شود، عنوان کرد: در یکسال اخیر، رزمندگان فلسطینی تعداد ۱۰ هزار عملیات را علیه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی به مساحت ۲۷ هزار کیلومتر انجام داده‌اند و صهیونیست‌ها طی یکسال اخیر، هیچ روزی نبوده که آسایش داشته باشند.

در حال تکمیل…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا