سیاسی

سرمایه‌گذاری در ورزش از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است

معاون اول رئیس‌جمهور حمایت و سرمایه‌گذاری در ورزش را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و گفت: ‌دولت هم به ورزش قهرمانی و هم به ورزش همگانی توجه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد مخبر با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی، از خانه کشتی در مجموعه ورزشی آزادی تهران بازدید کرد.

محمد مخبر عصر امروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی و خانه کشتی، در مقابل تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد و سپس با حضور در مقبره شهید گمنام، با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره همه شهیدان اسلام و انقلاب را گرامی داشت.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین از سالن‌های شهید ابراهیم هادی و شهید پهلوان مصطفی صدرزاده بازدید کرد و با توضیحات وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی در جریان نیازها و مشکلات کشتی‌گیران کشورمان قرار گرفت.

مخبر در ادامه این بازدید در جمع اعضای تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به جام یاشاردوغو ترکیه حضور یافت و در فضایی صمیمانه با آنان به گفتگو پرداخت.

معاون اول رئیس‌جمهور از کشتی‌گیران کشور به عنوان الگو و نماد جوانمردی یاد کرد و گفت: مردم به کشتی و کشتی‌گیران کشور علاقه‌مند هستند و این رشته ورزشی ریشه در قلب و دل مردم دارد.

مخبر با بیان اینکه کشتی‌گیران کشور همواره برای کشور افتخارآفرینی کرده و پرچم کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورده‌اند، افزود: قهرمانان کشتی با افتخارآفرینی دل مردم را شاد می‌کنند و به جامعه نشاط و شادابی می‌بخشند.

وی اظهار امیدواری کرد همه ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان و به خصوص تیم ملی کشتی در همه رقابت‌ها موفق و پیروز و سربلند باشند.

معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران، حمایت و سرمایه‌گذاری در ورزش را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و گفت: ‌دولت هم به ورزش قهرمانی و هم به ورزش همگانی توجه دارد و برای رشد و ترقی ورزشکاران برنامه‌ریزی کرده است.

معاون اول رئیس‌جمهور، رشته کشتی را از مهمترین رشته‌های ورزشی قهرمانی کشور دانست و با بیان اینکه کشتی با روحیات و عواطف مردم عجین است، افزود: دولت با تمام توان از تیم ملی کشتی حمایت خواهد کرد و امیدوارم شاهد قهرمانی‌های بیشتر این تیم در میادین مختلف باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا