سیاسی

سلاجقه: برخی مرگ پیروز را دست‌آویز اهداف سیاسی خود کردند


رئیس سازمان محیط زیست گفت: در همه موضوعاتی جماعتی هستند که به‌دنبال پیدا کردن لکه‌ای سیاه هستند و بدون تخصص درباره موضوعات مختلف نظر می‌دهند و این موضوع را تبدیل به یک دست آویز سیاسی کردند.

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به مرگ یوز ایرانی و مباحثی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: کسانی که تخصص دارند در حوزه محیط محیط زیست و منصفانه موضوعات را تحلیل می‌کنند موضوع یوز ایرانی و پیروز را یک دست آورد برای ایران می‌دانستند، باید گفت؛ همیشه در همه موضوعات، جماعتی هستند که به دنبال پیدا کردن لکه ای سیاه هستند و بدون تخصص راجع به موضوعات مختلف نظر می‌دهند.

وی افزود: باید در مورد پیروز بگویم که یوزی کاملا بی بنیه بود و تحت شرایط مصنوعی مدیریت می‌شد و همیشه یک تیمارگر کنار او بود و از لحاظ روحی روانی شبانه روز یک تیمار می‌شد و به نوعی به عنوان یک انسان نقش مادر را برای او ایفا می‌کرد و ما در یک شرایط عالی از پیروز نگهداری می‌کردیم.

سلاجقه با اشاره به سواستفاده‌های سیاسی و مطالبی که در مرگ پیروز توسط رسانه‌های ضد انقلاب مطرح می‌شود، گفت:  حالا پس از این اتفاق ناگوار، جماعتی که همیشه کارشان سیاه نمایی بوده این موضوع را تبدیل به یک دست آویز سیاسی کرده‌اند.

رئیس سازمان محیط زیست در ادامه گفت: بنده به عنوان یک معلم کوچک دانشگاه و خادم مردم در این حوزه این تعهد را می‌دهم که در این زمینه فوق العاده کارهای مهمی اتفاق افتاد و سازمان محیط زیست تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی را پای کار این موضوع آورد.

سلاجقه در پایان گفت: حال که متاسفانه این اتفاق ناگوار برای پیروز رخ داده، مشاهده می‌کنیم، هر کسی نظر کارشناسی داده و ادعایی را در این زمینه مطرح می‌کند، که این گونه‌ها رفتارها مناسب نیست.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا